• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Relationer

Krona

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
4 Juli 2015
Meddelanden
129
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Många här inne lever ihop med någon. Kanske har gjort så sedan länge. Vet att några har haft ett hel-ete rent utsagt och inte kunnat berätta om sin situation för sambo/make/maka.

Men hur är det med er singlar när det kommer till att träffa någon. När man sitter i ekorrhjulet och kämpar vill man ju inte direkt vara öppen om sin situation. Finns väl knappt något mer avtändande än ekonomiska bekymmer. Även om man som jag kommit en bit på vägen så lever jag snålt och prioriterar att få ner mina skulder asap. När man gör detta, hur gör ni andra? Lever lite som en player och träffar folk som ni är väldigt ytliga med och som aldrig leder till nåt seriöst?
Eller charmar ni omkull personen och lägger korten på bordet med risken att vederbörande drar sig ur?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

TomTom

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
27 Maj 2017
Meddelanden
520
Mottagna reaktioner
292
Poäng
447
Bra frågeställning! Personligen har jag tyvärr blivit lite mer asocial när man inte har pengar. Hemma träffar man inte någon...
 

Krona

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
4 Juli 2015
Meddelanden
129
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Sitter i samma båt. Och man drar sig medvetet från att ge sig in i något för man vet att just nu går det inte att uppfylla alla eventuella önskemål. Vare sig det handlar om resor/boende eller något annat. Mår ganska dåligt i detta. Har barn varannan vecka som jag lever för, men de andra veckorna är sjuuuuukt ensamma och tomma. Går inte heller ut pga situationen...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp