• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Remember utebliven betalning, inkasso

Gröngurka

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 Februari 2019
Meddelanden
210
Mottagna reaktioner
55
Poäng
177
Vet någon vad som händer om man ligger efter med en betalning av sitt privatlån? Får man en påminnelse hem eller betalar man det dubbla nästa månad? Enligt mina sidor så står det att jag ska betala det dubbla nästa månad. Dock har jag fått missade samtal från Remember den senaste veckan och undrar om någon varit med om detta och kan dela med sig?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 521
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Vet någon vad som händer om man ligger efter med en betalning av sitt privatlån? Får man en påminnelse hem eller betalar man det dubbla nästa månad? Enligt mina sidor så står det att jag ska betala det dubbla nästa månad. Dock har jag fått missade samtal från Remember den senaste veckan och undrar om någon varit med om detta och kan dela med sig?

Jag har endast deras kreditkort. Dom är jävligt bra att ha o göra med! Ring och prata med dom så kommer ni nog överens om något som passar dig.
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 277
Mottagna reaktioner
1 779
Poäng
1 247
Både Remember och Santander ringer som dårar så fort man är tre dagar sen med en betalning. Har aldrig svarat själv, men har förstått att det är ganska lätt att få betala ikapp nästa månad.
 

slugger

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
19 Mars 2019
Meddelanden
78
Mottagna reaktioner
23
Poäng
102
Vet någon vad som händer om man ligger efter med en betalning av sitt privatlån? Får man en påminnelse hem eller betalar man det dubbla nästa månad? Enligt mina sidor så står det att jag ska betala det dubbla nästa månad. Dock har jag fått missade samtal från Remember den senaste veckan och undrar om någon varit med om detta och kan dela med sig?
Betala bara dubbelt nästa månad så är det ingen fara
 

Krille77

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
21 September 2016
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
65
Poäng
197
Du kommer få påminnelse hem runt den 15e.

Du kan ligga efter med tre månader, därefter får du ett uppsägningsbrev med en summa du ska betala som du har ca. 4v på dig att betala.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 853
Mottagna reaktioner
12 599
Poäng
9 787
Vet någon vad som händer om man ligger efter med en betalning av sitt privatlån? Får man en påminnelse hem eller betalar man det dubbla nästa månad? Enligt mina sidor så står det att jag ska betala det dubbla nästa månad. Dock har jag fått missade samtal från Remember den senaste veckan och undrar om någon varit med om detta och kan dela med sig?

Om det står då på hemsidan då är det kanske så?:)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp