Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Reverskontroll erfarnheter?

Hej. Jag har lån hos ge moneybank!! Det har nu gott till inkasso som heter svensk reverskontroll. Summan är på ca 72000 kr. Någon som vet något om dessa?? Är dom bra att ha att göra med??

Hej!

Har fått ett brev hem från dessa i fredags det står att jag ska höra av mej om jag vill ha avbetalningsplan, har inte pratat med dem än men erbj om avbetalningsplan finns ju i alla fall, det är bra!

vad jag läst tidigare om dessa här på forumet så beviljar de avbetalningsplan men du får en anmärkning i och med att du hamnat hos dem.

Jag får väl ringa dom och se om det hår att få en rimlig avbetalningsplan.. Anmärkningar har jag en hel hög pga jag just har hamnat hos fogden och börjar löneutmätning denna månad..

hela lån som går till inkasso ger anm om misskött kredit.har fått det av swedbank lån.entercard.volvokort viewcard som fanns hos ikano förr.så det är inte bara gemoney som gör så.

anmärkning

Jag har inte fått betalningsanmärkning i alla fall, Ser inget om misskött kredit heller, men det har de kanske i egna register.

Dom var super bra att ha att göra med!! Mycket vänliga och tillmötesgående!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp