• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Rullar Fairlo på som vanligt?

stikkan

Kunnig medlem
Poäng: 337
Blev medlem
29 April 2021
Meddelanden
212
Mottagna reaktioner
159
Poäng
337
Funkar Fairlo fortfarande som vanligt när det gäller uttag, har för mig att jag läste här i nån tråd att nån blev nekad att ta ut pengar trots att det fanns utrymme för det? Grejen är att jag har möjlighet att, genom ett nyligen beviljat samlingslån, betala in en större summa, alternativt nolla min skuld hos dom. Dock så skulle jag i så fall vilja ha kvar krediten tillsvidare för att eventuellt utnyttja den längre fram enligt en alternativ plan i min väg mot att röja upp bland skulderna. I det scenariot vore det ju inget vidare om dom har stoppat uttag, i så fall har jag andra skulder att stoppa in pengarna i..
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 349
Mottagna reaktioner
792
Poäng
677
Jag har kunnat ta ut det som funnits kvar efter varje månadsdragning, men det rör sig ju om ca 1100 kr.

Har för mig att nån inte fick ut när de försökte ta ut en större summa på runt 5000 tror jag.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp