Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Santander - Låg ränta (fr 3,95%), ingen förmedlare
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Säga upp kredit?

Diskussion i 'Kreditkort' startad av wiran, 16 november 2017.

1. wiran

wiran Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    14
    Trofépoäng:
    42
    Har ett kreditkort från Swedbank med ca 20' kvar att betala. Använder det inte och det kommer vara slutbetalt i mars nästa år och då kommer jag säga upp det. Har för mej jag läste nånstans att jag kan avsluta det nu men fortsätta betala in som vanligt, kan bara inte använda det ? Hur står det på uc:n då, står det som avlutat om jag säger upp det nu eller blir det när det är slutbetalt?

2. Matias

Matias Aktiv medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Trofépoäng:
    6
    Varning : Entercard / Swedbank behöver 2 månader tills de avsluta en keditkort hos dom !

Jag avslutade mitt kort hos dom mitten i november och sa till mig att kortet kan inte avslutas för att
    dom kommer att skicka en fakturan i mitten av december som visas kvarstående räntan, sen kommer
    dom att skicka ut en till fakturan i mitten av januari som visas noll räntan, efter det är kreditkortet avslutat.

Viktigt för alla att veta.

3. TourettesGuy

TourettesGuy V.I.P

Mottagna gillanden:
    146
    Trofépoäng:
    327
    Krediten avslutas då du betalt in allt och ringer banken och ber dom att avsluta den. Så i UCn står det att den är avslutad först efter du gjort detta och UCn uppdaterats...1 ggr i månanden

Vill du ha bättre UC betyg så spärra kortet och låt krediten vara aktiv men outnyttjad.

4. wiran

wiran Kunnig medlem

Mottagna gillanden:
    14
    Trofépoäng:
    42
    Tack, då kan jag vänta till den är betald

Dela sidan