• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Säkerhetsprövning

ML27

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
26 Maj 2023
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Min sambo som jobbar som hantverkare ska nu göra ett jobb i säkerhetklassat område och både han och jag har gjort en säkerhetsprövning2om man inte uppgett alla uppgifter rörande min ekonomi eller glömt något kommer det komma fram och kommer sambon få reda på det..tar dom UC Han ska ju inte söka ett jobb ..känns stressande
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Det låter som dom inte ska göra någon prövning om jag förstår rätt. Då lär dom inte göra något
 

ML27

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
26 Maj 2023
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Det låter som dom inte ska göra någon prövning om jag förstår rätt. Då lär dom inte göra något
Jo vi har fått uppge vår ekonomiska situation men inte uppgett all info pga att jag inte förstått fråga.så därav frågan om dom tar UC på mig och min sambo och berättar det för honom
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Jo vi har fått uppge vår ekonomiska situation men inte uppgett all info pga att jag inte förstått fråga.så därav frågan om dom tar UC på mig och min sambo och berättar det för honom
Jag förstår.
Der är generellt dumt att hålla sån här info undan från sambon
 

linsluzz