• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Söka via Advisa efter Lendo

Advbert

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
28 Maj 2023
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Jag samlar mina låna, har via ett lån hos en bank stängt ner 4st kreditkort. Funderar på om jag kan söka hos Advisa nu ganska snabbt efteråt?

Kommer mitt lån hos den nya banken hinna komma in på UC före det mina kredikort uppdaterats som nollade? Eller kommer kreditkorten uppdateras först?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ister

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
7 Februari 2021
Meddelanden
575
Mottagna reaktioner
272
Poäng
447
Jag samlar mina låna, har via ett lån hos en bank stängt ner 4st kreditkort. Funderar på om jag kan söka hos Advisa nu ganska snabbt efteråt?

Kommer mitt lån hos den nya banken hinna komma in på UC före det mina kredikort uppdaterats som nollade? Eller kommer kreditkorten uppdateras först?
Du bör avvakta 90 dagar mellan ansökningar.
 

KassaKon

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
Blev medlem
30 Januari 2019
Meddelanden
2 792
Mottagna reaktioner
1 821
Poäng
1 277
Banklånet kan komma att synas innan krediterna försvinner. Blev så för mig när jag betalade av två fordonslån med ett samlingslån.
Jag samlar mina låna, har via ett lån hos en bank stängt ner 4st kreditkort. Funderar på om jag kan söka hos Advisa nu ganska snabbt efteråt?

Kommer mitt lån hos den nya banken hinna komma in på UC före det mina kredikort uppdaterats som nollade? Eller kommer kreditkorten uppdateras först?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp