• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Någon som använt Sambla

G

Gurra1134

Gäst
Poäng: 0
Nån här som har använt sambla ??
Hur funkar det får man välja erbjudande som typ lendo eller presenterar dom bara dom som dom tycker ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pitepalt

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
17 Januari 2019
Meddelanden
183
Mottagna reaktioner
72
Poäng
217
Nån här som har använt sambla ??
Hur funkar det får man välja erbjudande som typ lendo eller presenterar dom bara dom som dom tycker ?

Jag använde Sambla i november, handläggaren jag hade var väldigt professionell och engagerad. Jag gjorde en liten jämförelse på vilka banker Sambla, Advisa, Lendo (och Likvidum som ringde mig) hade. Jag skulle använda Sambla eller Advisa före Lendo, fast de två eller tre banker Lendo hade som inte de första två hade tittade jag inte så noga på.

Sambla presenterar det bästa erbjudandet enligt dem, men be om att få veta vilka som erbjöd dig lån. Om en bank säger nej t ex för att dina lönespecar inte är tillräcklig eller ditt anställningsavtal inte anger tillsvidare så kan ni testa på nästa bank som erbjudit dig. Det blir ju inga nya upplysningar med det.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp