Lånforum.se rekommenderar
1. Sambla - Perfekt för samlingslån (tips)
2. Advisa - Jämför 38 kreditgivare
3. Lumify - Ny 2019, utan UC
4. Lendo - Bra komplement vid samlingslån
5. Slantar - 30 000 kr, utan UC
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Samla lån med svag kreditvärdighet

Diskussion i 'Större lån & Samlingslån' startad av Sillen345, 28 oktober 2019.

Tags: Add Tags
  1. Sillen345

Sillen345 Gäst

Hej jag är en 19 årig tjej som råkat sätta mig i skiten.. Har råd att betala varje månad men har knappt nån mat sen så har fått tips om att samla lån men har jätte mycket kredit prövningar då jag inte hade nån aning om detta.. Jag har fast inkomst och en bra inkomst bor dock själv och har ingen familj eller vänner som kan stå som medsökande jag har cirka 45-50.000kr i skulder har inga betalningsanmärkningar eller kronofogden men blir inte godkänd pga alla kredit prövningar finns de någonstans jag kan samla lånen ändå? Har så pass hög ränta just nu så skulle jag kunna få ner till 20% ränta är jag super nöjd då ja har massa små lån med typ 30-40% ränta per lån

Du behöver inte kommentera om du inte har tips på vart jag kan ha en chans att samla mina lån

• Bästa samlingslån Sambla & tips
    • Lumify 20 000 kr utan UC. Många godkända lån under 2019.
    • Slantar 30 000 kr utan UC
  2. Terry_

Terry_ V.I.P & LF entusiast - Trofépoäng: 3 827

Mottagna gillanden:
    5 996
    Trofépoäng:
    3 827
    Har du bra betyg på Bisnode?
    Vad är din deklarerade inkomst förra året?

3. Sillen345

Sillen345 Gäst

Oklart tror tyvärr inte de ja du bra fråga gissar på typ 65.000 då jag inte haft heltiddåsjobb haft de nu sen i mars 2019 fast anställning och har en väldigt bra lön

4. Sillen345

Sillen345 Gäst

Hade 540 i score hos bisnode och 20% i kreditrisk? Är de OK eller förjävligt?

5. pala87

pala87 V.I.P & LF entusiast - Trofépoäng: 577

Mottagna gillanden:
    565
    Trofépoäng:
    577
    Testa att söka 50 000 kr på betalkoll. De tar en mikroupplysning på uc som ej syns där.
    Sen kan du lägga in dina räkningar vad dom ska betala. Fungerar med lån också

6. Gtuik

Gtuik Aktiv medlem - Trofépoäng: 42

Mottagna gillanden:
    11
    Trofépoäng:
    42
    Kan du påvisa att du har en högre inkomst så kan du kanske få ihop detta lån på Advisa eller liknande . Vad är din uc score ?? Hur många ff där ?

Vad betalar du i månaden nu ?

7. Sillen345

Sillen345 Gäst

Fick inte ens skapa ett konto där kom inte upp varför utan bara att jag inte fick

8. Sillen345

Sillen345 Gäst

Advisa funkar inte :/ har inte riktigt koll vad uc scoren är betalar väll runt 2000kr/mån

9. Gtuik

Gtuik Aktiv medlem - Trofépoäng: 42

Mottagna gillanden:
    11
    Trofépoäng:
    42
    Hur vet du detta ?
    Du måste ta reda på din uc score och ff där om vi ska kunna ge dig några tips .
    Köp din upplysning på minuc.se

10. Sillen345

Sillen345 Gäst

Har 399 i uc score och kredbetyg 50,5%

Dela sidan