Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån med jobb som vikarie?

Hej! Behöver er hjälp..
Jag har funderat ett tag på att ansöka om ett Samlingslån för att samla mina två blanco lån samt resterande krediter på ca 60k till ett och samma lån! Nu till det knussliga, de andra lånen sökte jag under tiden som jag var fast anställd 28 % i en butik och resterande procent hade jag en anställning som vikarie på.. Nu blev jag erbjuden 100 % som vikarie hela vägen fram till juni nästa år och finns även då god chans till förlängning så jag valde faktiskt att säga upp mig från min fasta tjänst ( låter sjukt jag vet men varit fast på 28 % i 3 år och kommer inte få mer timmar än så därav jag valde att gå vidare ) . Nu är ju då frågan om det finns någon som beviljar Samlingslån för dem som har vikariat och vad behövs för att de ska bevilja alltså hur långt behöver vikariatet vara minimum för att få lånet?

Såhär ser mina förutsättningar ut;
Blanco 178 000:-
Krediter ca 60 000 :-

Inkomst 2014 : 269000 kr
Inkomst 2015 : 330 000 kr
Inkomst nästa år ca 330 000 kr

Inga anmärkningar inget skuldsaldo men 12 förfrågningar som blir 10 i november och 7 i december.. uc score 8.9 % men kommer försvinna en förfrågan till den 22 oktober så kommer sjunka mer.

Tänkte mig ett lån runt 260 000 kr.

Tacksam för alla tips och knep.

pröva Lendo där anger du en visstidsanställning med start och hur lång fram den sträcker sig
de vill ha minst 6 månader kvar så du ligger ju bra till i tiden

du får erbjudanden på lägre summor med om du inte får igenom men jag kommer inte ihåg om de vill ha medsökande över ett visst belopp

annars prova freedom, de hjälpte mig enormt mycket, oerhört bra, säkert samma där med visstidsanställning (aldrig provat själv, har fast).

Tack för svar! Ska vänta ut den sista förfrågningen denna månaden så får vi se hur jag gör sen:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp