- Meddelanden
- 409
- Mottagna reaktioner
- 95
- Poäng
- 267
Tack för tips!Du måste nog svara i telefon i alla fall under första veckan när du söker lån, eftersom de kan ha frågor rörande lånet du har sökt.
Men om du har en gammal mobil liggande, skaffa ett kontantkortsabonnemang till det. När du sedan ska göra affärer med sajter som Lendo etc, uppge telefonnumret för kontantkortsabonnemanget. och sen efter en vecka kan du stoppa telefonen med kontantkortet tillbaka i lådan och glömma bort den tills nästa gång. Då kommer de alla (och alla de säljer ditt telefonnummer till) att ringa till ett kontantkortsabonnemang som du aldrig störs av.
Ikano skulle jag välja. Mycket bra bank.Tack för era svar!
Jag gjorde nyss en ansökan via Lendo och fick 2 erbjudanden;
Ikanobank, signering via epost och inhämtning av transaktionshistorik (350.000 kr)
Collector, signeras med bankid plus inkomstverifiering (330.000 kr)
Kompletteringar är aldrig kul fast man inte har något att dölja, men vilken av dessa skulle ni rekommendera att jag börjar med att tacka ja till?
Kanske först Ikanobank för då får man ju besked om de godkände transaktionshistoriken?
Är det någon här som valt Collector och efter ha tryckt på länken kunnat öka på önskat lånebelopp?
Tacksam för all input.
Iom att Ikano bank erbjöd 350.000 verkar du ju ha sökt på ett högre belopp än 330.000 som Collector beviljade, så då kan du inte få mer än så där. Har du kanske lån där sedan tidigare?Tack för era svar!
Jag gjorde nyss en ansökan via Lendo och fick 2 erbjudanden;
Ikanobank, signering via epost och inhämtning av transaktionshistorik (350.000 kr)
Collector, signeras med bankid plus inkomstverifiering (330.000 kr)
Kompletteringar är aldrig kul fast man inte har något att dölja, men vilken av dessa skulle ni rekommendera att jag börjar med att tacka ja till?
Kanske först Ikanobank för då får man ju besked om de godkände transaktionshistoriken?
Är det någon här som valt Collector och efter ha tryckt på länken kunnat öka på önskat lånebelopp?
Tacksam för all input.
Aha, pengarna ska inte användas till att lösa andra lån alltså? Då förstår jag varför du inte få hela beloppet.Jag sökte på 450.000 kr utan att lösa andra lån. Har inga större förhoppningar förrän kontroll-lotteriet är över. Blev ju nekad för länge sedan av nystart för att jag spelade på lotto med ett gäng på jobbet för 50 kr i veckan. De ansåg att det var spelmissbruk. Jag har ju betalningar (inte många) till inkasso så jag lär få nej hos båda.