Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

samlingslån..thi fick jag...

Jag har ett lån på bn på 212000 som jag haft sen 2011502 ett kreditkort oxå från på 40000 där 38000 är utnyttjade.tahit 201506. Idag ville jag samla ihop dessa så provade på sevenday... men icke sa nicke de gick inte...
Jag har en årsinkomst på 270000 inga andra krediter eller lån förutom dom 2. 2 ff på det c o det är just för dom 2 ovan nämnda. Ett underskott på 4.o kreditbetyg på 1,0. Självklar ingen anmärkning
Ringde o kollade varför jag fick ett nej.. Dom sa att de för jag hade för många förfrågningar...? Dom tog soliditet.. det jag gjort va o testa att samla på brixo på samma belopp 250000 för en.månad sen o dom tog kreditupp inte uc.. o ändå gick de inte?
Nån som tro jag kan få samla någon annanstans? Vill ju inte låna mer bara samla? Skulle ju helst baka ihop dom 2 till enbart ett lån på bn men går väl säkert inte Heller?

sevenday o brixo är enligt mina erfarenheter mkt svår. Jag skulle ringa upp norrmännen o försöka förhandla

Prova Axo Finans, dom har ju BN som sina samarbetspartner. Du kan ju även kolla med Lendo. Sökte själv där för ett tag sen på 250k för att samla ihop det sista. Och fick då ett lån av Collector på hela summan. Hade då 0,9 i kreditbetyg. Fick på 11,55 i ränta. Men fick ju ihop allt som var smått så nu har man tre större lån samt ett kreditkort.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp