• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Samlingslån, vilka skickar brev hem?

D

Doldis

Gäst
Poäng: 0
Hej,

Går i tankarna om att ta ett samlingslån från Advisa eller Lendo för att förbättra min egna havererade lånesituation.

Men då jag hittils lyckats hålla i mitt tragiska skuldberg för mig själv i 3 år, minskat det efter bästa förmåga, och ska bestämt ta mig ur situationen själv så vill jag absolut inte blanda in min andra hälft i detta.
Därför behöver jag sköta alltihop så diskret som möjligt och utan några brev i brevlådan.
Har tidigare sökt samlingslån via Sambla, som skickade hem papper trots att signeringar, överenskommelser och allt sköttes via mail, telefon och BankID, och med andan i halsen har man fått se till att vara hemma först från jobbet för att tömma brevlådan.

Den korta frågan är egentligen kommer några papper hem från Advisa eller Lendo fast man har Kivra?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
911
Poäng
817
Hej,

Går i tankarna om att ta ett samlingslån från Advisa eller Lendo för att förbättra min egna havererade lånesituation.

Men då jag hittils lyckats hålla i mitt tragiska skuldberg för mig själv i 3 år, minskat det efter bästa förmåga, och ska bestämt ta mig ur situationen själv så vill jag absolut inte blanda in min andra hälft i detta.
Därför behöver jag sköta alltihop så diskret som möjligt och utan några brev i brevlådan.
Har tidigare sökt samlingslån via Sambla, som skickade hem papper trots att signeringar, överenskommelser och allt sköttes via mail, telefon och BankID, och med andan i halsen har man fått se till att vara hemma först från jobbet för att tömma brevlådan.

Den korta frågan är egentligen kommer några papper hem från Advisa eller Lendo fast man har Kivra?[/QUOT
jag har aldrigått hem ngt av dem iallafall
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
911
Poäng
817
Hej,

Går i tankarna om att ta ett samlingslån från Advisa eller Lendo för att förbättra min egna havererade lånesituation.

Men då jag hittils lyckats hålla i mitt tragiska skuldberg för mig själv i 3 år, minskat det efter bästa förmåga, och ska bestämt ta mig ur situationen själv så vill jag absolut inte blanda in min andra hälft i detta.
Därför behöver jag sköta alltihop så diskret som möjligt och utan några brev i brevlådan.
Har tidigare sökt samlingslån via Sambla, som skickade hem papper trots att signeringar, överenskommelser och allt sköttes via mail, telefon och BankID, och med andan i halsen har man fått se till att vara hemma först från jobbet för att tömma brevlådan.

Den korta frågan är egentligen kommer några papper hem från Advisa eller Lendo fast man har Kivra?
Jag har aldrig fått hem ngt av dem iallafall
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp