• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån, 300.000 kr på massa skräplån

S

Svenne

Gäst
Poäng: 0
Hej. Skulder på 300.000 kr på massa skräplån med höga räntor. Inga kreditkort utan 6 olika lån.Skulle behöva ett samlingslån.

Inkomst år 2018 339000 kr. Blankt på UC förfrågningar. Tyvärr en missbrukad credit sen maj 2018 men den skulden är återbetald. UC betyg 6.9. Ska jag hålla ut något år till eller söka nu. Skulle i varje fall behöva lån på 150000 för att få bort dom dyraste lånen.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Hej. Skulder på 300.000 kr på massa skräplån med höga räntor. Inga kreditkort utan 6 olika lån.Skulle behöva ett samlingslån.

Inkomst år 2018 339000 kr. Blankt på UC förfrågningar. Tyvärr en missbrukad credit sen maj 2018 men den skulden är återbetald. UC betyg 6.9. Ska jag hålla ut något år till eller söka nu. Skulle i varje fall behöva lån på 150000 för att få bort dom dyraste lånen.
Jag skulle prova nu på hela beloppet. Inget kommer ju förbättras för dig det närmaste året, så du förlorar väldigt lite att dra på dig en ff. Däremot skulle ett samlingslån kunna förbättra dina kostnader betydligt.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 301
Poäng
997
Jag skulle prova nu på hela beloppet. Inget kommer ju förbättras för dig det närmaste året, så du förlorar väldigt lite att dra på dig en ff. Däremot skulle ett samlingslån kunna förbättra dina kostnader betydligt.

Håller med Korpen. Du har nog inget att förlora. Lycka till.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp