• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån, samla 150000kr

B

Bellethurs

Gäst
Poäng: 0
Hej! Jag har just tagit ett lån genom Advisa (sökte i torsdag)för att betala av gamla skräplån/krediter. Jag skulle dock behöva samla lite till. Tänkte denna gången söka genom Lendo. Jag undrar hur snabbt efter varandra kan man söka lån genom låneförmedlare?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Trias

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
25 Oktober 2016
Meddelanden
1 522
Mottagna reaktioner
969
Poäng
787
Hej! Jag har just tagit ett lån genom Advisa (sökte i torsdag)för att betala av gamla skräplån/krediter. Jag skulle dock behöva samla lite till. Tänkte denna gången söka genom Lendo. Jag undrar hur snabbt efter varandra kan man söka lån genom låneförmedlare?
Det är oftast inget problem att ansöka kort efter...
 

Nyfikentill1000

Kunnig medlem
Poäng: 287
Blev medlem
26 Mars 2019
Meddelanden
248
Mottagna reaktioner
114
Poäng
287
Tänk på att många av de bankerna som lämna bud via advisa kommer att automatiskt neka din ansökan i en månad, även om du söker hos lendo.
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Jo endel har automatiskt spärr i en månad.
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
911
Poäng
817
Dra upp denna lite!
Sökte för lite mer än 1 månad sedan ett samlingslån för att få ihop allt på uc.
Hade då 28% på uc och tog ett lån via BNW och samlade allt där och kom ner till 4.1% nu.
Så den planen funkade men hade velat samla det utanför med och även BNW som var väldigt dålig ränta på.
Så till frågan: kommer det vara värre att lyckas få samla nu då senaste ansökan är så färsk?
Uc % är ju extremt mkt bättre men vill inte chansa heller om det förstör att ansökan är så nära inpå
 
A

Adad

Gäst
Poäng: 0
Dra upp denna lite!
Sökte för lite mer än 1 månad sedan ett samlingslån för att få ihop allt på uc.
Hade då 28% på uc och tog ett lån via BNW och samlade allt där och kom ner till 4.1% nu.
Så den planen funkade men hade velat samla det utanför med och även BNW som var väldigt dålig ränta på.
Så till frågan: kommer det vara värre att lyckas få samla nu då senaste ansökan är så färsk?
Uc % är ju extremt mkt bättre men vill inte chansa heller om det förstör att ansökan är så nära inpå
?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp