Lånforum.se rekommenderar
1. Sambla - Perfekt för samlingslån (tips)
2. Advisa - Jämför 38 kreditgivare
3. Lumify - Ny 2019, utan UC
4. Lendo - Bra komplement vid samlingslån
5. Slantar - 30 000 kr, utan UC
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Samslingslån, dålig UC score och kreditvärdighet? Hjälp en ung tjej

Diskussion i 'Större lån & Samlingslån' startad av Lokalize, 22 oktober 2019.

1. Lokalize

Lokalize Ny medlem - Trofépoäng: 1

Mottagna gillanden:
    0
    Trofépoäng:
    1
    Det är nämligen så att jag har lyckats fucka min ekonomi.

Jag är en ung student så jag har PRECIS skrivit under ett avtal för deltidsjobb.
    Hade kredit på 30.000 hos Bank Norwegian, de skickade det till INTRUM (fick anmärkning om misskött kredit hos UC) som SNABBT skickade det till KFM. INTRUM sa till mig att jag kunde betala, allt kommer bli ca 40.000 (delbetalar 1600kr) MEN de vill att jag betalar 2600 omgående för att de ska återkalla brevet från KFM.

Hos Easycredit har jag ca 17.000 o de skickade ett sms till mig förra veckan och om att mitt uppsägningsbrev har förfalltit, borde betala omgående för att undvika inkasso. Ringde dem idag (verkar som att det är fel på deras telefoner)... Försöker igen lite senare...

I helhet tillsammans med andra små lån jag har tagit här och där för att försöka betala av vissa krediter så ligger jag på ca 100.000kr - 105.000kr i skulder. Jag vill gärna samla alla dessa o sänka min månadskostnad.

Problemet är: Mitt UC score och kreditvärdighet är SÅ ILLA, att vivus inte ens kunde bevilja mig 2500kr. Jag har dock precis fått ett deltidsjobb och allt börjar se lite bättre ut för mig, men vilka långivare kan jag vända mig till? Jag har ingen anmärkning hos KFM och försöker så gott som möjligt undvika det! HJÄLP MIG!!!

• Bästa samlingslån Sambla & tips
    • Lumify 20 000 kr utan UC. Många godkända lån under 2019.