• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Sen med inbetalning av kvarskatt

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Gör dom som vanligt går det att betala mellan jul och nyår
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

undrande!

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 Februari 2022
Meddelanden
40
Mottagna reaktioner
13
Poäng
42
Tack för alla svar, det är en restskatt från årets dekleration.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 358
Mottagna reaktioner
794
Poäng
677
Senast den 26 skall pengarna finnas inne för att täcka hela underskottet annars går det till fogden puhhhhhh de har till och med räknat ut räntan till den 27/12 så man inte behöver oroa sig för att det skall fattas nån krona där...
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 358
Mottagna reaktioner
794
Poäng
677
Om jag nu släpper den och den går till fpr jag anmärkning men kommer de hinna om jag inte stressar med att inge inkomst uppgifter mm att få igång utmätningen till den 25 Jan? Eller snarare den 18 typ när lönerna "körs"
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Om jag nu släpper den och den går till fpr jag anmärkning men kommer de hinna om jag inte stressar med att inge inkomst uppgifter mm att få igång utmätningen till den 25 Jan? Eller snarare den 18 typ när lönerna "körs"
Oklart vad du ville veta exakt men löneutmätning I januari är i praktiken uteslutet.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 358
Mottagna reaktioner
794
Poäng
677
Oklart vad du ville veta exakt men löneutmätning I januari är i praktiken uteslutet.
Sorry ja jag vill veta om jag hinner få en hel lön till innan KFM börjar ta pengar, tanken är att släppa allt och en del är redan på inkasso så skulle behövt minst 1 hel lön för att reglera mindre privata skulder innan jag tar stålbadet med utmätning. Med en förhoppning om framtida skusa.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Sorry ja jag vill veta om jag hinner få en hel lön till innan KFM börjar ta pengar, tanken är att släppa allt och en del är redan på inkasso så skulle behövt minst 1 hel lön för att reglera mindre privata skulder innan jag tar stålbadet med utmätning. Med en förhoppning om framtida skusa.

Ok, då duger svaret jag skrev då
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp