• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Simpel Inkasso 10kr

ToTheTop

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Hej!
Jag har fått en faktura från simpel inkasso (fairlo) att jag ska betala 190 kr på en dröjsmålränta på 10kr...
Jag vet att jag var överens med supporten att jag fick flytta fram fakturan och betala dubbelt denna månaden vilket jag gjorde. Betalade in allt i ett svep och var i fas på fairlo.

Nu får jag detta och att jag MÅSTE betala in imorgon? Är detta vanligt? Låter som det är något fel någonstans?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
Hej!
Jag har fått en faktura från simpel inkasso (fairlo) att jag ska betala 190 kr på en dröjsmålränta på 10kr...
Jag vet att jag var överens med supporten att jag fick flytta fram fakturan och betala dubbelt denna månaden vilket jag gjorde. Betalade in allt i ett svep och var i fas på fairlo.

Nu får jag detta och att jag MÅSTE betala in imorgon? Är detta vanligt? Låter som det är något fel någonstans?
Ring dem imorgon kanske blev missförstånd deras kundservice är jättetrevliga och hjälpsamma.
 

ToTheTop

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Ring dem imorgon kanske blev missförstånd deras kundservice är jättetrevliga och hjälpsamma.
Ja ska göra det...Ifall det nu är korrekt gjort, tror du det finns någon chans att få typ en vecka till i anstånd? Så pengarna hinner komma in?
Rätt säker på att detta är inkorrekt...Men jag tänker bara för säkerhetsskull.

Är lite nervös då pengarna ska vara inne imorgon
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
Ja ska göra det...Ifall det nu är korrekt gjort, tror du det finns någon chans att få typ en vecka till i anstånd? Så pengarna hinner komma in?
Rätt säker på att detta är inkorrekt...Men jag tänker bara för säkerhetsskull.

Är lite nervös då pengarna ska vara inne imorgon
Betala då 190 sen prata med dem.
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
Ja ska göra det...Ifall det nu är korrekt gjort, tror du det finns någon chans att få typ en vecka till i anstånd? Så pengarna hinner komma in?
Rätt säker på att detta är inkorrekt...Men jag tänker bara för säkerhetsskull.

Är lite nervös då pengarna ska vara inne imorgon
Om du betalar nu dem får pengar imorgon.
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
Om ja betalar nu räkning imorgon är redan hos dem efter kl 10 .
Vid 14 tiden du kan exempelvis ringa simpelinkaso och fråga om betalning kommit.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp