Hur mår ni just nu? Själv känns det ganska hopplöst för tillfället. Har runt 1 miljon i skulder pga spelmissbruk. Min sambo som jag har två barn med har tappat hoppet sa hon igår. Vi kommer troligtvis separera framöver och jag behöver flytta. Har ingen anmärkning ännu men det är en tidsfråga. Jag kommer behöva leta lägenhet där också mina två småbarn kan vistas utan att det blir för trångt. Ett lån på Re:member har sagts upp och skickas till inkasso. 3 till Blancolån kommer sägas upp inom snar framtid. Jag får massa brev från alla företag (varför skickar någon ö har brev nuförtiden?). Har knappt något sparat. Var sjukskriven en månad nyss men nu tillbaka på jobb (som jag i a f trivs med). Går mycket tid åt att tänka på framtiden. Vill ha mina barn hos mig varje dag men det kommer inte bli så. Vår äldsta kommer ta det mycket hårt då hon är väldigt fäst vid mig (den yngsta tvärtom, fäst vid mamma).
Höst och regn, nya inflationsprognoser som talar om nya räntehöjningar, krig överallt känns det som. Sorry för deppigt inlägg men har verkligen varit tuffa tider för alla senaste åren känns det som.
Hur går det för er? Hår är måendet? Hur ser framtidsplanerna ut?
Höst och regn, nya inflationsprognoser som talar om nya räntehöjningar, krig överallt känns det som. Sorry för deppigt inlägg men har verkligen varit tuffa tider för alla senaste åren känns det som.
Hur går det för er? Hår är måendet? Hur ser framtidsplanerna ut?