• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Skuldsatt och går back

brittansson

Viktig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
21 April 2022
Meddelanden
50
Mottagna reaktioner
55
Poäng
167
Vilken inspiration du är jag är också i en svår sits och försöker med extra jobb jämkning och ev försöka samla lån framöver hos min bank undvika kronofogden. Men det känns tufft ibland men du är ju en riktig kämpe. Om du får tillbaks på skatt och vill söka samlingslån kan det ju kanske vara bra att försöka få bort krediter på UC så får du lite bättre UC om du ska söka samlingslån. Lendo tycker jag är bra och har även hört bra om Advisa. Jag vet inte riktigt hur min väg framåt kommer att bli
Tack snälla!!
Jag kämpar verkligen. Tycker det är svårt med extrajobb. Hade ett men sjukt dåligt med lediga tider dessvärre.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Cecilia

V.I.P
Poäng: 657
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
941
Mottagna reaktioner
734
Poäng
657
Tack snälla!!
Jag kämpar verkligen. Tycker det är svårt med extrajobb. Hade ett men sjukt dåligt med lediga tider dessvärre.
Tack själv för din inspiration och ditt peppande. Ja det kan vara svårt med extra jobb faktiskt
 

Cecilia

V.I.P
Poäng: 657
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
941
Mottagna reaktioner
734
Poäng
657
Tack snälla!!
Jag kämpar verkligen. Tycker det är svårt med extrajobb. Hade ett men sjukt dåligt med lediga tider dessvärre.
Pma mig så kan vi hjälpas åt att peppa varandra och följas åt om du vill. Jag hoppas det går bra för dig. Inte lätt med extra jobb
 

brittansson

Viktig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
21 April 2022
Meddelanden
50
Mottagna reaktioner
55
Poäng
167
Hej forumet,
Ville bara kika in och uppdatera. Vilken kaos och panik det var i ekonomin när jag skrev inlägget i juni 2022. Gjorde allt för att hålla mig flytande till april 2023, jag lyckades och fick ett samlingslån. Mina skulder minskade marginellt perioden april 2022- april 2023. Hade även en privatskuld som jag löste med samlingslånet (ca 50k).

Vid start i maj 2023 var min skuld på 793 000kr allt som allt.
Efter denna månad är den totala skulden 700 091kr. Det går framåt. Jag jobbar heltid + ett extrajobb. Jag har råd att äga en bil. Planerar att flytta till en mindre lägenhet runt jul, på så vis sänker jag min hyra till hälften och kan amortera mer.


Trots den pissiga tillvaron som har varit så har jag lärt mig så SJUKT mycket. Det är jag tacksam för :) jag värdesätter helt andra saker idag. Vi hörs om ett halvår så får vi se var jag är då.

Fortsätt kämpa! <3 / Brittansson
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp