• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Slättö hyreskontrakt

RK33

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
11 Oktober 2021
Meddelanden
231
Mottagna reaktioner
53
Poäng
177
Någon som vet vilket kreditupplysningsföretag slättö använder sig av när man ska söka hyreslägenhet?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Den visade inte mina skulder men den visade att jag inte har betalnings anmärkningar eller skuldsaldo oxå samt adress och familje förhållanden . Hade inte hört talas om Syna AB innan men den gör skäl för namnet .
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 188
Mottagna reaktioner
12 756
Poäng
9 787
Syna, är det inte klarna som kör där också? Vet att någon kört syna någon gång..
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Jag såg inte att det var Slättö hyreskontrakt specifikt som efterfrågades , trodde hyreskontrakt i allmänhet . Just Slöttö vet jag inte .
 

RK33

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
11 Oktober 2021
Meddelanden
231
Mottagna reaktioner
53
Poäng
177
”Vi följer Kronofogdemyndigheten fastställda förbehållsbelopp. Förbehållsbeloppet fastställs årligen genom Kronofogdemyndighetens föreskrifter om bestämmande av förbehållsbeloppet vid utmätning av lön m.m.
En kreditupplysning görs på alla sökande innan erbjudande om lägenhet skickas ut. Den får inte visa på några betalningsanmärkningar eller oreglerade skulder.”
låter ändå som att det är uc som tas eller?
 

RK33

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
11 Oktober 2021
Meddelanden
231
Mottagna reaktioner
53
Poäng
177
Har misskött kredit, kommer det gå igenom? Jag och min man ska söka tillsammans och hans kreditupplysningar är fläckfria
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp