Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Slutkontroll Collector

Hej

Blev beviljad ett lån på Collector via Lendo men får se att det är någon slutkontroll när jag skriver på.
Jag ser att fler har skrivit om detta men vad innebär den ?? Behövde inte skicka in några kompletteringar .
Signerade med bank id

Är det inte beviljat ?? Kan det köra ihop sig ?
Vad har man då låneförmedlare till om det ska vara 1 koll till ??

Tror att det är Collectors standard att göra nån form av slutkontroll.
Jag blev beviljad lån hos dem fick besked att de skulle göra ytterligare kontroll, behövde inte skicka in nåt mer. Två bankdagar efter signeringen så var pengarna utbetalda.

Hej

Blev beviljad ett lån på Collector via Lendo men får se att det är någon slutkontroll när jag skriver på.
Jag ser att fler har skrivit om detta men vad innebär den ?? Behövde inte skicka in några kompletteringar .
Signerade med bank id

Är det inte beviljat ?? Kan det köra ihop sig ?
Vad har man då låneförmedlare till om det ska vara 1 koll till ??

Har du fått dina pengar el hört något?

Jag skickade in mitt brev (med vanlig post) i torsdags men har ännu inget hört, börjar bli lite orolig.

Har du fått dina pengar el hört något?

Jag skickade in mitt brev (med vanlig post) i torsdags men har ännu inget hört, börjar bli lite orolig.

En vän signerade i torsdags, men fortfarande ingenting... Det går definitivt inte fort när det gäller Collector.

Jag registrerade den via bankid. Fick senare när det var klart ett sms om att det skulle ta mellan 2-5 dagar innan pengarna var på kontot. Det tog dock bara två dagar.

Jag registrerade den via bankid. Fick senare när det var klart ett sms om att det skulle ta mellan 2-5 dagar innan pengarna var på kontot. Det tog dock bara två dagar.

Fick du ett sms om att en utbetalning gjorts?

Fick du ett sms om att en utbetalning gjorts?

Så här stod det i smset.

"Hej. Vi har behandlat din låneansökan. Lånet betalas ut inom 3-4 bankdagar. Med vänliga hälsningar Collector Bank. Kundservice (med telenummer och mailadress).

Så här stod det i smset.

"Hej. Vi har behandlat din låneansökan. Lånet betalas ut inom 3-4 bankdagar. Med vänliga hälsningar Collector Bank. Kundservice (med telenummer och mailadress).

En vän ansökte förra veckan som jag skrev tidigare. Han beviljades, men efter det har det varit tyst. Tycker det är otroligt segt.

Glädjande att det gick bra för dig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp