• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

snabbsmskredit.se, är dessa igång

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ja det undrar man ju. inget bolagsnamn,adress eller telenr. Kostar 79kr även vid avslag visst
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 217
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 609
Mottagna reaktioner
1 757
Poäng
1 217
8. Felaktig/oklar ansökan.
Snabbsmskredit.se tar ut en avgift om 79kr i fall ansökan sker utan att låntagaren uppfyller de ställda krav i detta avtal. I de fall en ansökan som sker via kod som sänds hem till låntagaren inte genomförs korrekt tas även då en avgift om 79kr ut. Betalningsvillkor 10 dagar netto, dröjesmålsränta 36%, påminnelseavgift 50kr. I fall beloppet faktureras tillkommer 19kr i fakturaavgift.

Som vanligt...
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0

Då får man väl se till att man uppfyller kraven de har:

Minst 100000kr i taxerad årsinkomst.
Inga betalningsanmärkingar.
Minst 18år.
Inga aktiva betalningsförelägganden hos Kronofogden som ännu inte resulterat i betalningsanmärkning.

Uppfyller man dem lär man inte bli debiterad någon avgift. I annat fall skulle de ju gå emot sitt eget avtal.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Bolag?

Är de ett eget bolag? Vilket i så fall eller, förmedlar de bara? Fråga 4 finns de eller vill de bara ha mina pengar
 

Kman

Kunnig medlem
Poäng: 337
Blev medlem
12 April 2011
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
164
Poäng
337
Funkade

Hallå
Skickade en ansökan idag och id-bevis med en räkning. Funkade kanon. Hade pengarna på sebkontot efter en och en halv timma. Men påskdagen kunde det ta längre tid sa de när jag mailade.
 
Senast ändrad:
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Verkar fungera

Har fått efter epost kontakt mitt lån godkänt, de behövde kopia på räkning, leg för att säkerställa ID får dck vänta till tisdagen på kr för det är ju röda dagar
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp