Lånforum.se rekommenderar

1. Advisa - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Zmarta - Jämförelsetjänst för lån
4. Klara lån - Jämför lån utan UC
5. Loanstep - Lån utan UC

Spärra sig från långivare

Kash

Viktig medlem
Poäng: 137
Meddelanden
75
Mottagna reaktioner
38
Poäng
137
Vad har ni för tankar om att spärra sig från långivare? Någon som gjort det? Funderat själv på att spärra mig från vivus eller liknande. Men antar att det blir en livstidsspärr hos 4finance och vet inte om det är dumt om man ska söka andra lån i framtiden. Tex om de har bättre lån.

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Årets nya medlem
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
784
Poäng
677
Jag är permanent spärrad på de flesta sms/snabblån. De enda "skitlån" jag har kvar och ej är spärrad på är Fairlo och Holm Bank.

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Meddelanden
1 742
Mottagna reaktioner
692
Poäng
667
Tvivlar på att 4finance någonsin kommer lansera ”bättre” lån. Jag är också spärrad hos en del långivare. Du måste själv ta ställning till om du vill göra det och vad anledningen i så fall är.

Släpptallt

V.I.P
Poäng: 817
Meddelanden
888
Mottagna reaktioner
1 099
Poäng
817
Vad har ni för tankar om att spärra sig från långivare? Någon som gjort det? Funderat själv på att spärra mig från vivus eller liknande. Men antar att det blir en livstidsspärr hos 4finance och vet inte om det är dumt om man ska söka andra lån i framtiden. Tex om de har bättre lån.
I samband med att jag släppte mina skulder så spärrade jag mig på ett stort antal långivare.
Om du ska söka andra andra lån i framtiden finns väl bättre alternativ än 4Finance tänker jag (iaf hur dom var på den tiden jag lånade).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp