• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Spärra sig från långivare

Kash

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
8 Januari 2018
Meddelanden
128
Mottagna reaktioner
76
Poäng
217
Vad har ni för tankar om att spärra sig från långivare? Någon som gjort det? Funderat själv på att spärra mig från vivus eller liknande. Men antar att det blir en livstidsspärr hos 4finance och vet inte om det är dumt om man ska söka andra lån i framtiden. Tex om de har bättre lån.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 569
Mottagna reaktioner
2 459
Poäng
1 527
Jag är permanent spärrad på de flesta sms/snabblån. De enda "skitlån" jag har kvar och ej är spärrad på är Fairlo och Holm Bank.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Tvivlar på att 4finance någonsin kommer lansera ”bättre” lån. Jag är också spärrad hos en del långivare. Du måste själv ta ställning till om du vill göra det och vad anledningen i så fall är.
 

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 656
Mottagna reaktioner
2 113
Poäng
1 367
Vad har ni för tankar om att spärra sig från långivare? Någon som gjort det? Funderat själv på att spärra mig från vivus eller liknande. Men antar att det blir en livstidsspärr hos 4finance och vet inte om det är dumt om man ska söka andra lån i framtiden. Tex om de har bättre lån.
I samband med att jag släppte mina skulder så spärrade jag mig på ett stort antal långivare.
Om du ska söka andra andra lån i framtiden finns väl bättre alternativ än 4Finance tänker jag (iaf hur dom var på den tiden jag lånade).
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp