• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Spara pengar under inledande skuldsanering??

FredW

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
30 November 2022
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Läst här och där om folk som sparar pengar under inledande skuldsanering? Finns det ingen löneutmätning under inledande eller? Jag fattar inte hjälp tack!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 671
Mottagna reaktioner
947
Poäng
787
Läst här och där om folk som sparar pengar under inledande skuldsanering? Finns det ingen löneutmätning under inledande eller? Jag fattar inte hjälp tack!
Har du inledande sanering så har du fått ett belopp du ska betala in till saneringen. Löneutmätning upphör när man får inledande sanering.
 

FredW

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
30 November 2022
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Har du inledande sanering så har du fått ett belopp du ska betala in till saneringen. Löneutmätning upphör när man får inledande sanering.
Ok så man slipper inte betala under inledande? Så fattade jag det många hade...
 

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 671
Mottagna reaktioner
947
Poäng
787
Ok så man slipper inte betala under inledande? Så fattade jag det många hade...
Nej du slipper inte betala. Man får en summa att betala under inledande. Den summan kan sen bli både högre o lägre när saneringen vinner laga kraft.
Däremot är ju juni och december betalningsfri både under inledande och när den blivit beslutad.
 

hoppfull2021

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
6 Januari 2021
Meddelanden
953
Mottagna reaktioner
518
Poäng
577
Läst här och där om folk som sparar pengar under inledande skuldsanering? Finns det ingen löneutmätning under inledande eller? Jag fattar inte hjälp tack!
Jag slutade betala i samma stund som jag ansökte om skuldsanering och betalade bara de fasta kostnaderna, sparade allt överskott under de månader jag väntade på svar, kanske är det vad som nämnts.
Det ångrar jag hursomhelst inte ett dugg.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp