• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Spartips, gå ur svenska kyrkan innan 1/11 och spara tusenlappar per år

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 761
Mottagna reaktioner
763
Poäng
707
För att kyrkan inte borde stötta homosexuella eller?
Enligt kristendomen är det en synd att vara homosexuell. Om en kyrka stötar det då är det inte en riktig kyrka.
Jag själv är troende men har inte emot dom som är homosexuella, alla har rätt att leva som de vill. Men jag stöder absolut inte det.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Deivid

Ny medlem
Poäng: 26
Blev medlem
28 September 2022
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Det är helt lugnt. Så mycket islamister och muslimer vi tagit in i landet så är det snart ingen som öppet vågar vara homosexuell i Sverige längre för man vill ju inte bli kastad från tak som i mellanöstern.

Det absolut roligaste med detta är att det är ofta pridefolk och homosexuella som röstar för öppna hjärtan, mer invandring mm men det finns ju inget araber o muslimer hatar mer i livet än judar och homosexuella. Inte alla men en otroligt stor del skyr homosexuella. Tycker hela fenomenet är intressant och jag påverkas inte av det men tycker det är roligt när man vill ta in folk som hatar en till max i sitt land. Haha men det är ju bara titta på Pride för att inse att det inte är skarpaste knivarna i lådan.
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 908
Poäng
1 247
Det är helt lugnt. Så mycket islamister och muslimer vi tagit in i landet så är det snart ingen som öppet vågar vara homosexuell i Sverige längre för man vill ju inte bli kastad från tak som i mellanöstern.

Det absolut roligaste med detta är att det är ofta pridefolk och homosexuella som röstar för öppna hjärtan, mer invandring mm men det finns ju inget araber o muslimer hatar mer i livet än judar och homosexuella. Inte alla men en otroligt stor del skyr homosexuella. Tycker hela fenomenet är intressant och jag påverkas inte av det men tycker det är roligt när man vill ta in folk som hatar en till max i sitt land. Haha men det är ju bara titta på Pride för att inse att det inte är skarpaste knivarna i lådan.
Nu är du ute och cyklar. De som flyr till Sverige är de som blir förföljda många av de pga deras oliktänkande, och säkert många pga sexuell läggning. Vilken tro det än finns så är det utövare som tolkar den så det passar ens syfte. Det är ingen skillnad mellan bibeln och koranen från det perspektivet.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp