Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Supreme card , står att jag är beviljad 15000

Hej,

Fick hem ett erbjudande från Supreme card där det står att jag är beviljad 15000 men på själva ansökningslappen står det att man ska fylla i belopp är detta ett erbjudande utan UC elelr bara ett reklam utskick som dom vill man ska söka och även att dom ta en UC någon som vet elelr varit med om det?

Hej,

Fick hem ett erbjudande från Supreme card där det står att jag är beviljad 15000 men på själva ansökningslappen står det att man ska fylla i belopp är detta ett erbjudande utan UC eller bara ett reklam utskick som dom vill man ska söka och även att dom ta en UC någon som vet eller varit med om det?
Även på ansökningslappen står det en kod från handläggaren och kod på något annat ställe.

Just det känner jag inte igen, men annars så om man är tidigare kund hos Resurs Bank så brukar de inte ta någon UC när de skickar ut att man är beviljad.
När jag har fått erbjudande om SC så har det förbeviljade stått tryckt på svarstalongen.

Hej!

Kom ett helt kreditavtal som står att det är beviljat på 15000 och massa annat som står sommvanligt på ett avtal! Och sen då detta men förtryckt namn och koder men inte något belopp!! Få se vad som händer skickade in men hoppas att det inte blir någon UC i alla fall!!

Tack för ditt svar!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp