Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea ekonomi semesterlånet

Hej

Är Svea ekonomi svåra ?

Dom har något dom kallar semesterlånet . Betalningsfritt fram till oktober 50000 :- i 6 år Sen kan man ju välja till att ha amorteringsfritt i 12 månader då blir kostnad dom första 12 månaderna endast 329 :- .Och det hade ju i mitt fall gjort att jag skulle kunna minska mina andra skulder med ca 100000 .

Är dessa svåra ? Klart värt att prova en uc tycker jag .

Hej

Är Svea ekonomi svåra ?

Dom har något dom kallar semesterlånet . Betalningsfritt fram till oktober 50000 :- i 6 år Sen kan man ju välja till att ha amorteringsfritt i 12 månader då blir kostnad dom första 12 månaderna endast 329 :- .Och det hade ju i mitt fall gjort att jag skulle kunna minska mina andra skulder med ca 100000 .

Är dessa svåra ? Klart värt att prova en uc tycker jag .

329:- i månaden alltså .

Att kalla ett lån för semesterlånet är totalt fel, dåligt av Svea, att låna till semester och sen återbetala i 6 år hur kan man sälja in en så dålig produkt. Nu verkar det som du Batu kommer att använda lånet till att samla sämre lån.

Att kalla ett lån för semesterlånet är totalt fel, dåligt av Svea, att låna till semester och sen återbetala i 6 år hur kan man sälja in en så dålig produkt. Nu verkar det som du Batu kommer att använda lånet till att samla sämre lån.

Ja helt rätt kommer trycka in några 1 kreditkort och 1 annat lån i dessa 50 .
Semestern har ju redan varit så jag hänger inte upp mig på vad det kallas . Tycker bara det va ett bra upplägg .

Frågan är mer beviljningsgraden .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp