• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Swedbank pay

Kenza

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
11 Maj 2022
Meddelanden
301
Mottagna reaktioner
94
Poäng
267
Okej , men behöver man ha ett speciellt kort för tjänsten eller hur går det till om du handlar i affär t.ex ?
Du kan inte använda kort. Det är typ som Klarna checkout men heter Swedbank pay. Det är sjukt missvisande men det är så simpelt. Utan kort, man väljer faktura. Köpet går igenom, du loggar in på Swedbank pay efter ett par dagar, trycker på kredit så läggs det över på delbetalningskonto
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mummu

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
3 December 2021
Meddelanden
175
Mottagna reaktioner
31
Poäng
137
Du kan inte använda kort. Det är typ som Klarna checkout men heter Swedbank pay. Det är sjukt missvisande men det är så simpelt. Utan kort, man väljer faktura. Köpet går igenom, du loggar in på Swedbank pay efter ett par dagar, trycker på kredit så läggs det över på delbetalningskonto
Vart utöver ica kan man använda swedbankpay?
 

xavi

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
1 Juni 2012
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
17
Poäng
72
Du kan inte använda kort. Det är typ som Klarna checkout men heter Swedbank pay. Det är sjukt missvisande men det är så simpelt. Utan kort, man väljer faktura. Köpet går igenom, du loggar in på Swedbank pay efter ett par dagar, trycker på kredit så läggs det över på delbetalningskonto
Jag förstår , men va trycker man på för knapp i kortterminalen för att använda Swedbank Pay ? Antar att man såklart måste använda sitt vanliga kort först o sen välja Pay?
 

henke88

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
28 Januari 2020
Meddelanden
368
Mottagna reaktioner
94
Poäng
267
Jag förstår , men va trycker man på för knapp i kortterminalen för att använda Swedbank Pay ? Antar att man såklart måste använda sitt vanliga kort först o sen välja Pay?
Nej inte i affären! när du handlar på ica.se....
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 870
Mottagna reaktioner
150
Poäng
417
Var och hur anvànder man tjänsten? Kunde använda endast i Ica?!
Jag har endast använt mig av att handla online och där när man ska betala kan man välja kort eller faktura.
Använde swedbank pay även vid ett tillfälle när jag köpte biljetter . Tror det var till Diggiloo.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp