Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Swedbankkreditkort saknar pinkod

Hej!

Jag har blivit beviljad Swedbanks MasterCard, med kredit på 25 000 kr. Jag har fått kortet men inte pin koden ännu. Kortet fungera med att handla online, har provat men jag skulle behöva kontanter eller pengar till mitt bankkonto rätt så snart.

Finns det något sätt att få ut kontanter innan man fått pinkoden? Det går heller inte att överföra inne i Swedbanks app från kreditkortet till bankkontot.

Hej!

Jag har blivit beviljad Swedbanks MasterCard, med kredit på 25 000 kr. Jag har fått kortet men inte pin koden ännu. Kortet fungera med att handla online, har provat men jag skulle behöva kontanter eller pengar till mitt bankkonto rätt så snart.

Finns det något sätt att få ut kontanter innan man fått pinkoden? Det går heller inte att överföra inne i Swedbanks app från kreditkortet till bankkontot.

Hej!
För över kredit via internetbanken / telefonbanken
Till ditt konto , ta ut på bankomat

Appen eller sidan betalo löser ditt problem.
De tar dock ut en avgift för transaktionen (tar cirkus två dagar)

tyvärr detta går inte, kreditkortet är inte kopplat till något "konto" så det går ej att föra över.

Jag vet att detta gick på swedbank, när jag senast hade kredit där (typ 15 år sedan) men går inte nu.

Det funkar fint i internetbanken för mig. Har också Swedbank Mastercard. Bara att föra över till valfritt konto. Däremot kan jag inte betala räkningar med kortet.

Koden får du väl förresten välja själv? Så var det när jag fick mitt.

det FUnkar på betalo 100% säker

tack för tipset, det var en sådan tjänst jag letade efter!

Det funkar fint i internetbanken för mig. Har också Swedbank Mastercard. Bara att föra över till valfritt konto. Däremot kan jag inte betala räkningar med kortet.

Koden får du väl förresten välja själv? Så var det när jag fick mitt.

Jag vet inte om det är nyttt eller ej, men jag har som sagt inte den funktionen i min internetbank, vid val av överföringar så ser jag endast mitt konto och och inte mitt kort som val. Sedan ansökte jag om kreditkortet via internet och fick aldrig välja kod. Fick enbart med i brevet med kortet om att pin-koden skulle skickas i separat brev några dagar senare... (och ja, har redan provat om min vanliga PIN till mitt mastercard utan kredit fungerar, men det är inte samma pinkod)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp