Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ta lån på 225k - Frilansare

Hej!

Jag är en frilansande kompositör och illustratör för film, spel, TV och så vidare. Jag har det senaste året, med ett par kollegor, dividerat kring entreprenörsskap inom flera områden som intresserar mig och som jag har stor tro inom.

Nyligen har jag och mina två norska kollegor snubblat över en helt strålande möjlighet att ta över en verksamhet i ett annat land. Denna verksamheten kostar $75.000 att ta över en andel på 50%, och mina kollegor kan ta ett lån i Norge tillsammans verkar det som. Men jag har inte en stadig inkomst, även om jag har återbetalningskraften, så alla ställen jag försökt söka ett lån på $25.000 har nekat mig efter kreditupplysning (även om jag inte har några betalningsanmärkningar).

Har någon här någon idé? Vi är tre killar som kan låna tillsammans också, så om det är ett bättre alternativ vill jag gärna veta hur (de är ju ändå norrmän och bor i Norge, så det komplicerar det något om vi ska låna tillsammans, men tips och idéer uppskattas).

Tack!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp