Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Nstart - Nystartslån
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Klaralån - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC

Tack för att ni finns

Mumlan

Aktiv medlem
Poäng: 26
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Hej

Jag har just haft de absolut värsta dagarna i mitt liv. Jag har insett att jag inte har något annat val än att söka skuldsanering. Jag har kämpat nåt så in i bängen sedan före jul, men nu har det verkligen krashat. Kommer ansöka, betala skulder i maj, men sen kommer jag släppa.
Jag har haft sådan fruktansvärd ångest, har inte sovit och inte ätit sedan i onsdags. Haft frossa och varit genomsvettig om vartannat. Jag har läst era trådar och kommentarer, om och om igen under dessa dagar, och vilka fantastiska människor ni är!
Jag är mest rädd för avslag med följande löneutmätning, eftersom jag jobbar som chef i kommunal verksamhet. Livrädd att bli av med jobbet. Men hoppas hinna få skuldsanering innan löneutmätning, annars får jag väl bara vara ärlig med min chef..
Tack för att ni finns i detta forum, jag kommer följa er slaviskt! Något särskilt ni tycker att jag ska tänka på innan ansökan?

Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 7 747
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Meddelanden
22 578
Mottagna reaktioner
10 995
Poäng
7 747
Är rätt vanligt med löneutmätning bland kommunanställda så det lär inte göra så mycket

Mumlan

Aktiv medlem
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Tack för det, det känns skönt att höra, även om det är trist i sig.

Fastone4

Medlem
Poäng: 6
Meddelanden
12
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Inget du skall vara orolig för, jag kan inte säga vad du skall göra men sitter i chef postion med har en anställd som sade som det var, några dagar efter att han fick sanering så mådde han bättre och det märktes på jobbet med.
Alla kan hamna på botten det viktigta är att jobba sig upp igen bara

Mumlan

Aktiv medlem
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Inget du skall vara orolig för, jag kan inte säga vad du skall göra men sitter i chef postion med har en anställd som sade som det var, några dagar efter att han fick sanering så mådde han bättre och det märktes på jobbet med.
Alla kan hamna på botten det viktigta är att jobba sig upp igen bara
Åh, tack, vad skönt att höra! Jag har också haft medarbetare som haft ekonomiska problem, och inte bryr jag mig om det på något särskilt sätt, mer än att jag sympatiserat med dem. Men jobbigt ändå att själv vara i chefsposition, det ska vara så mycket yta och flärd, men jag har en bra chef, så oavsett vad det blir kommer jag att berätta. Du verkar också vara en fin människa och en mycket bra chef!

Ann

Kunnig medlem
Poäng: 157
Meddelanden
168
Mottagna reaktioner
40
Poäng
157
Jag är med i chefsposition och har talat om min ekonomi för min chef! Och det kändes sjukt bra att hen är beredd på min situation! Lät faktiskt som hen själv hade vänner med skuldsanering

Mumlan

Aktiv medlem
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Jag är med i chefsposition och har talat om min ekonomi för min chef! Och det kändes sjukt bra att hen är beredd på min situation! Lät faktiskt som hen själv hade vänner med skuldsanering
Vad skönt att höra! Egentligen är det väl inget konstigt i sig, men det känns ju som om man är ensammast i världen och bara ser andra med gott om pengar! Tack <3

Ann

Kunnig medlem
Meddelanden
168
Mottagna reaktioner
40
Poäng
157
Vad skönt att höra! Egentligen är det väl inget konstigt i sig, men det känns ju som om man är ensammast i världen och bara ser andra med gott om pengar! Tack <3
Precis så är det! Känns som man är dömd för livet. Och alla bara kör på med sina liv medan en annan försöker överleva. Vi är så otroligt många i samma sits ❤️

Mumlan

Aktiv medlem
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Precis så är det! Känns som man är dömd för livet. Och alla bara kör på med sina liv medan en annan försöker överleva. Vi är så otroligt många i samma sits ❤️
Hur tänker du när ångesten slår till? Jag tycker allt känns nattsvart, och kan knappt andas. Hur ska man hantera det?

Ann

Kunnig medlem
Meddelanden
168
Mottagna reaktioner
40
Poäng
157
Hur tänker du när ångesten slår till? Jag tycker allt känns nattsvart, och kan knappt andas. Hur ska man hantera det?
Jag får ångest och panik i perioder men tack vare detta forum har jag fått kraft till att släppa! Har alltid velat göra rätt för mig men ångesten är värre när man kämpar varje månad för att få in pengar till alla räkningar! Ångesten nu är alla påminnelser som kommer komma in när man inte betalat! Men hoppas det går över fort! Jag känner ett helt annat lugn och accepterat läget! Vet att jag kommer ha mycket mer pengar över varje månad.
så får vi se hur framtiden ser ut,

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp