• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Någon som har testat Tando lån?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Laaban

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
15 Oktober 2019
Meddelanden
391
Mottagna reaktioner
144
Poäng
327
När fick du besked att det var avslag ? Sökt men det är ju helg
Det tog 2 dagar ca... min man signerade avtalet direkt, sen fick vi Mail om att han skulle signera (?) sen fick vi Mail om att de skulle skicka ansökan till ekonomiavdelningen som skulle göra en sista koll... så ca 2 dagar tog det för dem att anse att min man inte ”gick igenom” kreditkollen. Det enda han har fått besked om är att de har tagit en creditsafe. Nu får jag Mail om att pengarna fortfarande finns reserverade för mig men att jag måste hitta en annan person, och när jag skickade ett svar till deras Mail om att jag inte längre var intresserad, så hänvisar de till att det inte går att ”svara” på mailen då den är automatiserad. Jag undrar var de riktiga människorna finns, och om det går att få tag i någon?
 

Laaban

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
15 Oktober 2019
Meddelanden
391
Mottagna reaktioner
144
Poäng
327
Det tog 2 dagar ca... min man signerade avtalet direkt, sen fick vi Mail om att han skulle signera (?) sen fick vi Mail om att de skulle skicka ansökan till ekonomiavdelningen som skulle göra en sista koll... så ca 2 dagar tog det för dem att anse att min man inte ”gick igenom” kreditkollen. Det enda han har fått besked om är att de har tagit en creditsafe. Nu får jag Mail om att pengarna fortfarande finns reserverade för mig men att jag måste hitta en annan person, och när jag skickade ett svar till deras Mail om att jag inte längre var intresserad, så hänvisar de till att det inte går att ”svara” på mailen då den är automatiserad. Jag undrar var de riktiga människorna finns, och om det går att få tag i någon?
Kan tillägga att jag endast har hittat en mailadress som är automatiskt men inget telefonnummer någonstans! Om någon hittar på fler kontaktuppgifter, snälla säg till! :)
 

Drolzan

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
990
Mottagna reaktioner
484
Poäng
537
Kan tillägga att jag endast har hittat en mailadress som är automatiskt men inget telefonnummer någonstans! Om någon hittar på fler kontaktuppgifter, snälla säg till! :)
Aa du sökte via tando?
Jag och min medsökande sökte precis. Hoppas de går igenom.
 

Klister

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
5 Februari 2020
Meddelanden
269
Mottagna reaktioner
74
Poäng
227
Hej!
+46108886924
Det är telefonnumret när man frågar dom i chatten.
 

Ravine

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
17 Januari 2019
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
21
Poäng
102
Jag har lån hos dom, sjukt jävla jobbiga med sms å ringer från massa olika nummer. Dock tog de ca 4 timmar från ansökan tills pengsrna va på kontot, tror dom ha direkt utbetalning.
Dom har mail adress hej@tandolan.se.
Rekomenderar dom dock inte men hjälpte mig just då.
 

Drolzan

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
990
Mottagna reaktioner
484
Poäng
537
Jag har lån hos dom, sjukt jävla jobbiga med sms å ringer från massa olika nummer. Dock tog de ca 4 timmar från ansökan tills pengsrna va på kontot, tror dom ha direkt utbetalning.
Dom har mail adress hej@tandolan.se.
Rekomenderar dom dock inte men hjälpte mig just då.
Va vill dom när dom ringer?
 

Riri

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
9 September 2018
Meddelanden
78
Mottagna reaktioner
34
Poäng
137
Ni som har fått beviljat, äger er medsökande bostad?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp