• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tankar i natten

Alcot

Ny medlem
Poäng: 36
Blev medlem
9 November 2020
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
12
Poäng
36
Jag hittade hit genom ett avskedsbrev.... Min ex fru o mina barns mamma finns inte mer. 1/11 lämnade hon livet o
sina döttrar. Skuldsatt över öronen och med en ångest ingen kan förstå. Jag har ännu inte förstått men livet hon levt de senaste åren. Kampen hon fört, allt vi aldrig förstod. Vi hade en kämpig resa och för några år sedan sprack
bubblan och hon bröt samman. Då fick vi hjälp av svärföräldrar och löste saker. Nu vet jag att hon bar på så mycket mer. Hon tog sitt liv när orken tog slut. I ett brev skrev hon om detta forum, om vänner hon mött här. Jag vet inte ens vad jag vill egentligen, men kanske säga; det är bara pengar. Det är förfärligt och vidrigt men alla dagar i veckan hade vi hellre haft kvar vår ”mamma”. Be om hjälp.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 349
Mottagna reaktioner
792
Poäng
677
Får verkligen beklaga.

Hoppas det hjälper på nått sätt att skriva här. Och se vad det handlar om.

Hoppas du och övriga familjen får det stöd ni behöver och framför allt har varandra.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 455
Mottagna reaktioner
6 092
Poäng
4 117
Jag hittade hit genom ett avskedsbrev.... Min ex fru o mina barns mamma finns inte mer. 1/11 lämnade hon livet o
sina döttrar. Skuldsatt över öronen och med en ångest ingen kan förstå. Jag har ännu inte förstått men livet hon levt de senaste åren. Kampen hon fört, allt vi aldrig förstod. Vi hade en kämpig resa och för några år sedan sprack
bubblan och hon bröt samman. Då fick vi hjälp av svärföräldrar och löste saker. Nu vet jag att hon bar på så mycket mer. Hon tog sitt liv när orken tog slut. I ett brev skrev hon om detta forum, om vänner hon mött här. Jag vet inte ens vad jag vill egentligen, men kanske säga; det är bara pengar. Det är förfärligt och vidrigt men alla dagar i veckan hade vi hellre haft kvar vår ”mamma”. Be om hjälp.
Gud vad hemskt.
Ord är överflödiga.
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Jag beklagar verkligen. :'( Så hemskt, finner inte ord.
Styrkekram! <3
 

Vippis

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
17 Maj 2020
Meddelanden
28
Mottagna reaktioner
6
Poäng
27
Det är nog många av oss som har haft dom tankarna! Beklagar sorgen
 

Annolsson58

Kunnig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
6 Januari 2020
Meddelanden
119
Mottagna reaktioner
11
Poäng
62
Så himla sorgligt...blev så ledsen av att läsa detta. Beklagar sorgen ♥️
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp