• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tankar kring att vara skuldsatt och psykisk ohälsa.

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Hej!

Jag har under flera år tidigare i mitt liv varit drabbad av psykisk ohälsa . Dels av mina ekonomiska problem och förutsättningar. Idag är jag stabil och min ekonomi är räddad. Det är fortfarande ett steg i taget. Ett steg fram, två steg bak i perioder

Jag jobbar med bildning annars och idag kom jag över den här artikeln.

Väl oroande och stark läsning. Men jag förstår fullt ut varför det ser ut så här. Det är en sådan otrolig skämskudde kring att tala om ekonomiska problem . Jag har en vän som är i en ännu värre sits än jag någonsin varit och jag försöker peppa och verkligen fråga hur det ligger till. Jag har märkt att mina ihärdiga frågor har hjälp personen att öppna kring detta och då orkat ta emot praktisk hjälp med också öppnat upp och jag har varit den som personen kan prata med - utan att känna sig dömd. Men det vill jag säga. Fråga en gång till - var en jobbig jävel!

Hur mår ni här i forumet ? Har ni precis som jag tagit proffs hjälp igenom KBT , psykolog osv för att klara av er ekonomiska situation?

Kram från mig.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp