Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tips på UC fritt lån ca 12 000kr?

Hej.
Jag är i stort behov av ett lån på ca 12 000 innan sista Januari. Min UC ser inte alls rolig ut just nu och vill försöka hitta bästa möjliga alternativ utan UC förfrågan då många av mina förfrågningar försvinner i April så vill jag inte sabba min UC och framtida möjligheter till sammlingslån nu om det går att lösa på annat vis :)
Låna av vänner/familj är inte heller ett alternativ.

Har inga betalningsanmärkningar. Inkomst 324 000. Fast anställning.

Har redan lån utan UC hos Primal capital, Credway och Ferratum.

Viacredit, flexlimit, everydayplus, Risicum och alla deras syskon företag har jag spärrat mig själv sedan tidigare och Fortus blev jag nekad nyligen.

Den bästa lösningen jag kan hitta är att ansöka hos Säkerfinans på 8000kr/180dagar till en kostnad av 3455kr och försöka maxa Credway lånet för att få ut 4000kr till där. Men om det finns nån som har ett billigare och bättre tips på ett lån med åtminstone 6 månaders återbetalning utan UC som sagt så vore jag väldigt tacksam.

Själv vill jag också ge ett tips: Ni som funderar på att ta ert första lån. Tänk till och gör det inte! Tog glatt mitt första sms lån på 2000kr för 12 år sedan. Än idag har jag inte lyckats ta mig ur träsket utan trillat tillbaka flera gånger så tänk till om det är värt det. Ett lån blir snabbt två..

Monetti? Har för mig att de använder Bisnode...
Dom använder inte UC troligen bisnode precis som du säger. Ja när jag räknar efter så är dom billigare än Säkerfinans. Hade jämfört dem tidigare och kom fram till annat resultat då, men nu när jag dubbelkolla så ser jag ju att faktiskt Monetti är billigare. Tack för tipset :)

Hej fortus tar creditsafe ser jag.
Hur är de med underskott?
Lätta /svåra?
snabba?

tar gärna all feedback som finns (förutom svårigheter att få ut pengar som det står i annan tråd)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp