• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tråden om ARS enterprise AB

Laika

V.I.P
Poäng: 437
Blev medlem
20 Maj 2017
Meddelanden
359
Mottagna reaktioner
279
Poäng
437
Idag, några timmar innan det skulle hållas muntligt förhör i TR, så har han begärt att mitt mål ska återkallas, TR har bekräftat. En seger för rättvisan!
Wow! Underbart. Vilken jävla slug skojare. Han kör på så länge det går för att människor i utsatta lägen med små medel inte ska våga gå vidare. Stort grattis och starkt jobbat
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 557
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 087
Mottagna reaktioner
2 455
Poäng
1 557
Wow! Underbart. Vilken jävla slug skojare. Han kör på så länge det går för att människor i utsatta lägen med små medel inte ska våga gå vidare. Stort grattis och starkt jobbat
Tack! Det har varit ett stort arbete att gå igenom alla handlingar i liknande fall och då har jag bara begärt ut för i år från de olika Tingsrätterna. På inrådan av min advokat, så har mycket gått ut på att visa på vilken bedräglig person han är och att han systematiskt utnyttjar först KFM och nu domstolsväsendet för sina bedrägerier. Jag hade även begärt att förhöra honom under den muntliga förhandling som skulle hållits idag, med ett batteri av frågor som jag tillsammans med advokaten tagit fram. Jag har försökt att göra så mycket som möjligt själv och tagit hjälp av advokaten (en bekant) vid några tillfällen, för att det inte skulle bli för kostsamt. Sedan har jag haft en stor portion tur att artikeln i Expressen kom innan och att åtalet i Helsingborgs tingsrätt mot honom hann väckas.
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 557
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 087
Mottagna reaktioner
2 455
Poäng
1 557
Samtidigt lite synd då detta kanske kunde blivit ett prejudikat.
Hade behövt att hamna i Högsta domstolen i sådana fall och det hade tagit åratal. Han har fått en hel del domar emot sej efter att ha överklagat till Hovrätter på sista tiden, i en del fall har han dragit tillbaka överklagan även där. Jag tycker synd om alla som råkat illa ut, det är riktigt sorglig läsning med alla domar. Alla vågar eller kan inte göra samma som jag, men jag ville verkligen inte få en sådan dom i mina register. Pengarna, hur konstigt det än låter, spelar mindre roll, ur den synpunkten hade det blivit billigare att förlika, vilket han föreslog i augusti.
 

Ricky

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
9 November 2021
Meddelanden
80
Mottagna reaktioner
26
Poäng
102
Läst igenom lite akt bilagor idag om denna man, verkar även ha haft någon slags av skilsmässotjänst..
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 557
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 087
Mottagna reaktioner
2 455
Poäng
1 557
Läst igenom lite akt bilagor idag om denna man, verkar även ha haft någon slags av skilsmässotjänst..
Listan kan göras lång, men företag i gråzonen, det finns flera sajter som han reggat för att "hjälpa" folk att lämna Svenska kyrkan, bara för att nämna något...
 

Laika

V.I.P
Poäng: 437
Blev medlem
20 Maj 2017
Meddelanden
359
Mottagna reaktioner
279
Poäng
437
Listan kan göras lång, men företag i gråzonen, det finns flera sajter som han reggat för att "hjälpa" folk att lämna Svenska kyrkan, bara för att nämna något...
Va!? Är det han som fixade den med? Han är verkligen genomond person. Undrar vad som har gjort honom så sjuk i huvudet så han med alla medel försöker lura inte ont anande människor (ofta dom som är på botten) på pengar??
På ett sätt hade det varit spännande för dig att få fråga ut honom. Men han insåg väl att han inte hade mycket att hämta och backade istället
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp