• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Tungt just nu

Malaja74

Viktig medlem
Poäng: 167
Blev medlem
13 Juli 2017
Meddelanden
78
Mottagna reaktioner
55
Poäng
167
Försöker att få till avbetalningsplaner hos alla jag är skyldig pengar , men inte är det lätt inte Fick idag ett brev från Avida att dom skickat en skuld till kronofogden Så bara att betala in 2700 imorgon! Har redan betalat Avida över 3000 kr denna månad! Vill så gärna komma ur denna lånekarusell nu Sover inte, kan inte äta och mår skit Går upp och jobbar heltid nästa månad, hoppas då jag kan betala ännu mer på mina skulder! Trött på att leva såhär
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tröttmössa

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
13 Juni 2014
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
281
Poäng
457
Usch ja förstår hur du känner....har betalt in över 11000 denna månad till kf så nu blir det andra räkningar som får vänta
Vill inte ha skuldsaldo
 

Jonnaaaa

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
11 Augusti 2016
Meddelanden
388
Mottagna reaktioner
142
Poäng
327
Förstår precis hur du känner, har nog betalat 15 000 kr till inkasso hittills denna månad, prioriterar det som brinner mest på bekostnad av allt annat, vilket gör att det känns övermäktigt ibland. Men jag tänker att jag tar den här striden nu så jag kan få det bättre sen. Jag har mkt småa belopp hos inkasso så de flesta skulderna är borta på tre månad isf, sedan har jag såklart andra skulder med..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp