• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tur?

EJP91

Viktig medlem
Poäng: 137
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
34
Poäng
137
Varför lyckas vi alltid få lån när det behövs som mest?
Har flertalet ggr fått lån beviljat 2-3 dagar innan det går vidare till inkasso.
Är det någon som vakar över oss?
Vi har trots nya lån med usel uc o bisnode lyckats beta av lån o inkasso 1 efter 1 senaste året. Visst vi har fått varsinn missbrukad kredit av skitbolag. Men inget hos kfm. O nu är vi på god väg till att kunna spara. Trots sky höga månads kostnader.

Vet faktiskt inte hur vi fått vissa skit lån, men de har räddat oss.

Är tidigare spelberoende (fortfarande) dock utan spelande nu.

Men jäklar vad min fru stöttat mig o vad vi kämpar, vi har långt kvar men är på h
godväg

• Nystartslån
  • Lån utan UC

Tomtom72

V.I.P
Poäng: 487
Meddelanden
572
Mottagna reaktioner
304
Poäng
487
Det är alltid skönt att höra när det går åt rätt håll för någon!

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Meddelanden
1 912
Mottagna reaktioner
630
Poäng
667
Varför lyckas vi alltid få lån när det behövs som mest?
Har flertalet ggr fått lån beviljat 2-3 dagar innan det går vidare till inkasso.
Är det någon som vakar över oss?
Vi har trots nya lån med usel uc o bisnode lyckats beta av lån o inkasso 1 efter 1 senaste året. Visst vi har fått varsinn missbrukad kredit av skitbolag. Men inget hos kfm. O nu är vi på god väg till att kunna spara. Trots sky höga månads kostnader.

Vet faktiskt inte hur vi fått vissa skit lån, men de har räddat oss.

Är tidigare spelberoende (fortfarande) dock utan spelande nu.

Men jäklar vad min fru stöttat mig o vad vi kämpar, vi har långt kvar men är på h
godväg
Vill inte vara pekpinne.
Men….först och främst bra jobbat och skönt att det ändå verkar gå åt rätt håll.
Sen är det väl förvisso ej att rekommendera att ta nya lån för att täcka/betala av gamla lån, så tur vet jag kanske inte?
Just för att man sätter det i system att ta nya lån rent generellt och vipps så är man fast igen eller sitter där med ett onödigt lån i slutänden. Men visst är det bra om ni slipper inkasso med mera…

Sen förstår jag att det kan vara svårt om man inte har andra alternativ. Men min erfarenhet är att när man tar ett nytt lån för att betala av ett annat så har det trots allt inneburit mycket pengar i sjön i längden.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp