• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

UC, går den upp SÅ mycket bara via en upplysning??

Alexa

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
6 Januari 2019
Meddelanden
40
Mottagna reaktioner
6
Poäng
32
Min UC gick ner från 9,8 till 5,2 i fredags. Utgick att det berodde på att jag betalat bort 2 lån.

Sökte samlingslån via Lendo samma dag och nu idag är min UC åter på 9,8. Går den upp SÅ mycket bara via en upplysning??
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

PatrikItaly

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
6 Oktober 2020
Meddelanden
172
Mottagna reaktioner
130
Poäng
317
UC hade rejält med strul med uppdateringen i förra veckan. Ett antal lyckliga fick vansinnigt bra score och kvitterade ut förmånliga lån på rullande band. Några timmar sedan rullade UC tillbaka siffrorna till Augustis data. Vi här på forumet väntar sedan en vecka med stor nyfikenhet på när de nya sifforna kommer som enligt UCs kundtjänst kommer tidigast imorgon.
Jag la på mig 3 st ff inom en veckas tid och gick från 1 till 3% med en rätt så städad ekonomi, så ff påverkar rejält.
 

Barajag

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
11 Januari 2018
Meddelanden
367
Mottagna reaktioner
353
Poäng
477
Jag gick från 0.4 till 4.4 pga två förfrågningar!!
Nu hoppas jag på annat betyg när UC uppdateras dock, har inte haft såhär dåligt betyg trots 12-15 ff, nu har jag ändå ”bara” 5 och så pass dåligt betyg...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp