Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Slantar - Ingen UC. Upp till 30 000 kr
3. Advisa - Jämför 29 kreditgivare.
4. Bynk - Upp till 300 000 kr. Förbättrad dec 2018
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

UC - snälla försvinn och ersätts av nått bättre!

Diskussion i 'Kreditupplysningar' startad av DenSkuldsatteMannen, 26 november 2018.

Bör UC ersättas?

Poll closed 3 december 2018.
  1. JA

72,7%
  2. NEJ

27,3%
  3. Vet Inte

0 röst(er)
    0,0%
  1. DenSkuldsatteMannen

DenSkuldsatteMannen Viktig medlem

Mottagna gillanden:
    30
    Trofépoäng:
    126
    Jag är så otroligt trött på UC, jag väntar och väntar och väntar och väntar på att mitt jävla betyg ska sänkas från nuvarande 28.7 % men det verkar cementerat...

Har 7 förfrågningar kvar nu, 2 försvinner i december och blanco på 307k

Underskott av kapital på 93.000 2017

Förstår inte varför jag kämpar så egentligen eftersom jag ändå inte skulle få något lån även om jag hade 0.0% i risk då jag inte arbetar för tillfället.

Funderar starkt på att nästa år hoppa av utbildningen, anmäla mig som arbetssökande för då har man helt plötsligt inkomst och då kan man få samlingslån. Vilket jävla skitland i lever i med dessa regler hit och dit, visst det finns andra aktörer som inte tar UC men då är det superhög ränta i stället vilket gör att man bara betalar ränta de 5 första åren tex, plus att jag behöver ett lån på iaf 150k för att skapa lite luft i denna katastrofala situation.

Nej politiker, UC är ett gammalt system, in med ett nytt och bättre och sätt alla medborgare på 0 så vi får en möjlighet att rädda upp våra situationer till det bättre, men lär sig trots allt av sina misstag och alla är värda en andra chans, detta äter ju upp en inifrån !!

2pac gillar detta.

Dela sidan