• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Uc visar inga krediter just nu

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 173
Mottagna reaktioner
12 754
Poäng
9 787
Verkar vara driftproblem. Jag har inga skulder alls står det
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kroken

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
11 Juli 2012
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Ser också det, mitt kredit betyg sjönk ordentligt nu, kanske passa på och söka ett stort lån nu ;)
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Så under en halvtimme idag fick en massa sökande runt om i Sverige en massa lån de annars inte skulle fått? :)
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 557
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 101
Mottagna reaktioner
2 472
Poäng
1 557
Mina krediter för augusti blev inte uppdaterade i natt, har någon fått någon uppdatering?

För övrigt så tror jag UC har stora problem med sina IT-system, borde anmälas till DI & FI. Deras inloggning är lätt att hacka, de borde använda sej av Bankid, går inte ens att använda "konstiga" tecken som !, % osv utan att deras system ballar ur. Lite lustigt att de av alla annonserar tjänster mot ID-kapning... Dessutom verkar ju deras scoring inte alltid är rätt beräknad. Innan debaclet igår med krediter som inte redovisades, så hade jag en scoring på 61,1% nu har jag 58,2% (under ett tag låg det på 10,3%) fastän inget i övrigt mer än deras strul har inträffat. Tänkte att det kanske skulle rätta till sej under nattens körning. Jag är nöjd med att ha lägre scoring det är inte det, men deras system känns inte helt tillförlitligt.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 173
Mottagna reaktioner
12 754
Poäng
9 787
Mina krediter för augusti blev inte uppdaterade i natt, har någon fått någon uppdatering?

För övrigt så tror jag UC har stora problem med sina IT-system, borde anmälas till DI & FI. Deras inloggning är lätt att hacka, de borde använda sej av Bankid, går inte ens att använda "konstiga" tecken som !, % osv utan att deras system ballar ur. Lite lustigt att de av alla annonserar tjänster mot ID-kapning... Dessutom verkar ju deras scoring inte alltid är rätt beräknad. Innan debaclet igår med krediter som inte redovisades, så hade jag en scoring på 61,1% nu har jag 58,2% (under ett tag låg det på 10,3%) fastän inget i övrigt mer än deras strul har inträffat. Tänkte att det kanske skulle rätta till sej under nattens körning. Jag är nöjd med att ha lägre scoring det är inte det, men deras system känns inte helt tillförlitligt.

Du skulle sökt lån igår när du var på 10 (jag minns inte om det var du som hade knepigt betyg pga att du hade hög lön.. men jag tror det var du), kunnat få nåt vettigare lån..
Jag såg uckopiorna i Kivra idag, det enda bankerna sett är att jag skulle ha saknat krediter helt..
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 557
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 101
Mottagna reaktioner
2 472
Poäng
1 557
Du skulle sökt lån igår när du var på 10 (jag minns inte om det var du som hade knepigt betyg pga att du hade hög lön.. men jag tror det var du), kunnat få nåt vettigare lån..
Jag såg uckopiorna i Kivra idag, det enda bankerna sett är att jag skulle ha saknat krediter helt..
Hann inte... upptäckte det för sent och sedan rättade de det hela :( Fortfarande är krediterna inte uppdaterade.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp