- Meddelanden
- 31
- Mottagna reaktioner
- 43
- Poäng
- 137
Nepp! står ingenting.Men står det inte varför som överklagar?
Nepp! står ingenting.Men står det inte varför som överklagar?
Är dem inte med så är det nog garanterat för att dem vill ingå medHar ca 12:000 i skuld hos dem och min gissning är att de inte är nöjda med återbäringen. ser nu att de inte är med i saneringen och att de nyligen köpt upp skulden, kan det vara så att de också vill vara med på tåget?
Det är med all sannolikhet detta som är orsaken.Har ca 12:000 i skuld hos dem och min gissning är att de inte är nöjda med återbäringen. ser nu att de inte är med i saneringen och att de nyligen köpt upp skulden, kan det vara så att de också vill vara med på tåget?
Nej de behöver inte ha nån annan motivering att komma med än att de bara tycker att man inte ska ha sanering.Men måste man inte inkomma med någon form motivering eller räcker det med att överklaga för sakens skull?
De är ju med på tåget då de köpt skulden fr0n någon annan i din lista av borgenärer.Har ca 12:000 i skuld hos dem och min gissning är att de inte är nöjda med återbäringen. ser nu att de inte är med i saneringen och att de nyligen köpt upp skulden, kan det vara så att de också vill vara med på tåget?
Hände mig under inledande att ett bolag köpte av ett annat under tiden så då hade dem gjort om vem skulden var till när beslutet kom.De är ju med på tåget då de köpt skulden fr0n någon annan i din lista av borgenärer.