• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Undvika anmärkningar

R

Räntegång

Gäst
Poäng: 0
Hej !!
Fick besök av Kfm 9 Mars fick skriva
Delgivningskvitto
18 Mars då har det gått 10 dagar . Jag tänker bestrider detta .https://www.intrum.se/ Kommer skicka ärande till domstolen , kommer jag hinna betala 27 Mars när lönen kommer ? Får panik :( 9 dagar efter
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 312
Poäng
8 917
Bestrid det typ dag 8.
Sen kan du sitta lugn i båten.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 086
Mottagna reaktioner
6 671
Poäng
4 477
Det kommer inte hända ngt om du bestrider nu och betalar när lönen kommer! Det viktigaste är att du bestrider till kfm och att du gör det innan de 10 dagarna har gått. Så om du skrev på delgivningskvittot den 9 mars så bör du bestrida nu i dagarna så att det inte bli utslag!
 
J

Jakoo

Gäst
Poäng: 0
Det kommer inte hända ngt om du bestrider nu och betalar när lönen kommer! Det viktigaste är att du bestrider till kfm och att du gör det innan de 10 dagarna har gått. Så om du skrev på delgivningskvittot den 9 mars så bör du bestrida nu i dagarna så att det inte bli utslag!


Tack så mkt för hjälpen . Tur att det finns lånforum som hjälper till information
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 086
Mottagna reaktioner
6 671
Poäng
4 477

Mikajp12

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
24 Oktober 2018
Meddelanden
22
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Ja det är tur :) Här finns mkt samlad kunskap :)


du kan mejla till Kfm på:
kronofogdemyndigheten@kronofogden.se

glöm inte skriva ditt målnummer!!! Kolla också att mejlet har gått iväg så det inte har fastnat i utkorgen av ngn anledning.

Skickade email i torsdag kl 15:45 att bestrider , nu är ju helg .måndag har det gått 10 dagar .. kommer man får utslag ?
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 086
Mottagna reaktioner
6 671
Poäng
4 477
Skickade email i torsdag kl 15:45 att bestrider , nu är ju helg .måndag har det gått 10 dagar .. kommer man får utslag ?

Om du har bestridit så kommer du inte få utslag. Men om jag vore du då skulle jag ringa till Kfm på måndag för att få det bekräftat att de fått bestridan, alltså bara för säkerhets skull.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp