Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Upplåning/ Utökning av lån ?

hej, fundering när det gäller upplåning/utökning av lån (gäller hos bank norwegian i det här fallet).., får man samma ränta och månadsbelopp när man utökar sitt lån som när man ansökte första gången ? (Jag har 19kr tillgodo hos BN men skulle behöva låna ytterligare 5000 k till en del oförutsedda utgifter), skulle vilja veta innan om det blir samma månadsbelopp som innan upplåningen.

Hur länge har du haft lånet? Jag skulle ringa och fråga om du har möjlighet till höjning utan att de tar ny UC. Tror dock de kostar ny uppläggningsavgift om 5-600 kr. Vilket är rätt mkt för en sådan liten höjning.

hej, fundering när det gäller upplåning/utökning av lån (gäller hos bank norwegian i det här fallet).., får man samma ränta och månadsbelopp när man utökar sitt lån som när man ansökte första gången ? (Jag har 19kr tillgodo hos BN men skulle behöva låna ytterligare 5000 k till en del oförutsedda utgifter), skulle vilja veta innan om det blir samma månadsbelopp som innan upplåningen.

Inga dåliga oförutsedda utgifter där! 5000k = 5 miljoner :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp