• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Upplysningar som påverkar uc score

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
Tjena! Har 9 F&F, en försvann idag och jag satt spänt och kollade mitt betyg då jag trodde nåt skulle hända, men mitt betyg är fortfarande kvar på 6,34%! Hur funkar det? Trodde verkligen den skulle gå ner något iallafall. Har en till som ryker på fredag och då hade jag tänkt söka om 400k för att samla, men blir lite orolig kanske över att betyget inte går ner något på fredag då heller?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 201
Mottagna reaktioner
912
Poäng
817
Tjena! Har 9 F&F, en försvann idag och jag satt spänt och kollade mitt betyg då jag trodde nåt skulle hända, men mitt betyg är fortfarande kvar på 6,34%! Hur funkar det? Trodde verkligen den skulle gå ner något iallafall. Har en till som ryker på fredag och då hade jag tänkt söka om 400k för att samla, men blir lite orolig kanske över att betyget inte går ner något på fredag då heller?
Har du 10 och få 9 gör det mindre skillnad än vad steget mellan 2-1 är tex.. inte säkert att 9-8 kommer ändra ngt heller gör det det så är det inte mkt tyvärr
 

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
Har du 10 och få 9 gör det mindre skillnad än vad steget mellan 2-1 är tex.. inte säkert att 9-8 kommer ändra ngt heller gör det det så är det inte mkt tyvärr
Är de nån idé alls då att vänta tills den på fredag ryker innan jag söker?
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Ditt betyg kommer röra på sig bättre när du kommer ner mot 6-5 Ff. Ha is i magen och vänta!
 

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
Ditt betyg kommer röra på sig bättre när du kommer ner mot 6-5 Ff. Ha is i magen och vänta!
Omöjligt att vänta när mer än hela lönen går åt och kommer ner mot 5st mot hösten, för lång tid kvar. Har uc score 6.3%, 8ff på fredag och då tänker jag slå till
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Omöjligt att vänta när mer än hela lönen går åt och kommer ner mot 5st mot hösten, för lång tid kvar. Har uc score 6.3%, 8ff på fredag och då tänker jag slå till
Fattar ! Kör på! Och hoppas på det bästa då! :)
 

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
Omöjligt att vänta när mer än hela lönen går åt och kommer ner mot 5st mot hösten, för lång tid kvar. Har uc score 6.3%, 8ff på fredag och då tänker jag slå till
Ok, du kan alltid söka nytt samlingslån till hösten.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp