Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utöka lån

Tjena

Sökte ett lån på 120000:- den 19 juni och fick detta på remember . Hade möjlighet att ta ändå upp till 220000 på remember men nöjde mig med 120000 .

Om jag nu skulle vilja söka 50000 till tror ni det funkar via Lendo då ?
Eller åker scoren som ligger på 0.9 just nu iväg ?

Någon som vet hur det är med täta förfrågningar . ?

Två täta förfrågningar gör sällan mycket. Det är när det blir en desperat jakt som det påverkar mer. Vet dock inte hur det ser ut när du ligger så lågt som 0.9. Ring remember och hör med dem hur dina möjligheter ser ut.

Två täta förfrågningar gör sällan mycket. Det är när det blir en desperat jakt som det påverkar mer. Vet dock inte hur det ser ut när du ligger så lågt som 0.9. Ring remember och hör med dem hur dina möjligheter ser ut.

Jag kollade med remember men det va inte mycket dom kunde göra när det va utbetalt . Men om jag gjorde en ny ansökan på Lendo så trodde dom att dom skulle erbjuda den vägen .

En del banker erbjuder inte nytt lån om de nyss lånat. Skulle köra lendo iaf, bör inte påverka din UC särskilt mycket. Kanske värt att ta ett lån och lösa ditt andra. Bättre med endast ett lån och en kreditgivare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp