• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Utredning bedrägeri pga inte betalt av lån

Jeni

Kunnig medlem
Poäng: 236
Blev medlem
7 Januari 2023
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
85
Poäng
236
Ne har inte varit på nån behandling, tror inte sånt hjälper faktiskt inte mig iaf
Okej chans är dock otroligt liten att det blir nått av det . Då kan ju alla bolag hävda bedrägeri vid inledande jag har många lån jag aldrig betalt något på. Dem är tagna i spel rushen o man tänker inte logiskt man tänker att allt betalas när man vinner jackpotten som aldrig kommer …. Hemskt
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bobster

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
24 Juli 2022
Meddelanden
148
Mottagna reaktioner
15
Poäng
72
Okej chans är dock otroligt liten att det blir nått av det . Då kan ju alla bolag hävda bedrägeri vid inledande jag har många lån jag aldrig betalt något på. Dem är tagna i spel rushen o man tänker inte logiskt man tänker att allt betalas när man vinner jackpotten som aldrig kommer …. Hemskt
Mm förstår samma här men aldri fått till mig nått sånt här från kredit/lån jag tagit så därför blev jag chockad. De är fler jag lånat från också men inte betalat 1 krona . Men inte fått nån liknande heller
 

Yoyo10

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
18 Januari 2023
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
4
Poäng
6
De här fick jag av dem när jag svarade att jag inte kan betala men att jag ska försöka betala 1000kr i slutet av månaden
Ska ringa och prata med de, jag kan betala max 1500 kr, har fan inte råd med 4k!! Få se vad de säger.
 

Yoyo10

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
18 Januari 2023
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
4
Poäng
6
Pratade nyss med de, fyfan va dryga de är!! Du måste betala 4130 annars går hela skulden till inkasso och då måste du betala hela beloppet på 20k! Från 16k till 20k på två månader hehe vilka tjuvar alltså. Han gick inte ens med på 3k, går inte ner en krona sa han! Frågade ifall jag låter den gå till inkasso och be sedan om bättre betalplan men han bara nee jag rekommenderar inte det. Va ska jag göra nu? Antingen betala 4130 och skita i resten av fakturorna som kommer nästa gång eller låta det gå till inkasso och riskerar utredning? Har fan försökt betala men de går inte med på det jag kan betala .
 

Wizard71

Viktig medlem
Poäng: 166
Blev medlem
15 Januari 2023
Meddelanden
71
Mottagna reaktioner
54
Poäng
166
Ne har inte varit på nån behandling, tror inte sånt hjälper faktiskt inte mig iaf
Inte för att sitta med pekpinne, men har du spelberoende ska du inte bortse olika sorters hjälp om du aldrig har provat! Det är ett gift som sitter djupt och det är lätt att tro att Inget kan hjälpa en när man sitter i skiten! Idag förundras jag över mig själv hur jävla naiv jag själv var en gång i tiden när jag tänkte att jag kan fixa beroendet själv....ack så fel jag hade! Jag gick till en spelberoendegrupp och då började jag faktiskt förstå konsekvenserna av att spela! Du kommer tacka dig själv en dag om du söker hjälp! Och det gäller att hålla i , för det kommer en period efter att du sökt hjälp där du tror att du är fri från spelandet, men den lurar runt hörnet hela tiden! Lycka till
 

Bobster

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
24 Juli 2022
Meddelanden
148
Mottagna reaktioner
15
Poäng
72
Pratade nyss med de, fyfan va dryga de är!! Du måste betala 4130 annars går hela skulden till inkasso och då måste du betala hela beloppet på 20k! Från 16k till 20k på två månader hehe vilka tjuvar alltså. Han gick inte ens med på 3k, går inte ner en krona sa han! Frågade ifall jag låter den gå till inkasso och be sedan om bättre betalplan men han bara nee jag rekommenderar inte det. Va ska jag göra nu? Antingen betala 4130 och skita i resten av fakturorna som kommer nästa gång eller låta det gå till inkasso och riskerar utredning? Har fan försökt betala men de går inte med på det jag kan betala .
Tycker du betalar de du kan sen skiter i jag tänkte kanske betala 500kr inget mer efter det.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp