• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Uttag Ikea delbetala

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 865
Poäng
4 477
gick väldigt snabbt att få in 6000 kr på kontot från Ikano. skickade in blanketten i måndags förra veckan. pengarna fanns på kontot redan på onsdagen!!

Tips till er som har ikea delbetala och behöver kontanter istället för att shoppa på Ikea!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
gick väldigt snabbt att få in 6000 kr på kontot från Ikano. skickade in blanketten i måndags förra veckan. pengarna fanns på kontot redan på onsdagen!!

Tips till er som har ikea delbetala och behöver kontanter istället för att shoppa på Ikea!
Går även att ringa till ikano så gör dom en överföring per telefon, går ännu snabbare
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 865
Poäng
4 477
Går även att ringa till ikano så gör dom en överföring per telefon, går ännu snabbare
Inte första gången, då ville de att man skriver under och skickar blanketten om uttag. Vet ej om det beror på att vi är två på kontot.
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Inte första gången, då ville de att man skriver under och skickar blanketten om uttag. Vet ej om det beror på att vi är två på kontot.
Nej det har du helt rätt i, va så längesedan jag hade ikano och minns nog nu att man kanske skrev under ett papper första gången. Men tror de bör gå andra gången om man loggar in me BankID? Dom känns inte helt moderna me de där
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 865
Poäng
4 477
Nej det har du helt rätt i, va så längesedan jag hade ikano och minns nog nu att man kanske skrev under ett papper första gången. Men tror de bör gå andra gången om man loggar in me BankID? Dom känns inte helt moderna me de där
Rena stenåldern :D
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 865
Poäng
4 477
Ikea delbetala och Ikano...antar att det tas en UC vid ansökan? Svårt att få?
Vad skumt... gick igenom min Kivra nu. Hittar ingen uc fr Ikano angående ikea kortet. Vi sökte i mitten av augusti! Däremot så finns det en uc tagen av Ikano den 22/7 i samband med min ansökan hos Advisa (avslag). Men varken Bisnode, Creditsafe eller uc. så jag vet inte om Ikano gått på uc-n fr 22/7.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 366
Mottagna reaktioner
6 865
Poäng
4 477
Dina förutsättningar när du ansökte om Ikeakortet?
Mina förutsättningar är inte bra men jag sökte med sambon som medsökande och hans förutsättningar är bra. Han fick signera med bank id via en länk.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp