Självklart.Nej, att säga tack och adjö till denna typ av lån är aldrig fel. Har du spärrat dig hos dem också?
I natt sjönk min riskprognos från 6,6 till 5,8.
Det är väl lite positivt ? Förhoppningsvis sjunker det lite till när uc uppdateras i veckan .
Så skall nog testa att ansöka i veckan.
Uppdateringen borde ske natten mot fredag, nu skulle du köra norskarna om jag inte minns galet.. vad jag sett av lendo så är det i alla fall hos dem en fördel att göra ansökan på vardagar. Vissa ger svar på kreditförfrågan maskinellt, medan andra verkar ha handläggare som kikar också, och det är inte så hemskt många som har handläggare inne på helgerna..
Håller tummarna för dig Näcken75. Ligger själv på 6% just nu. 6 ff.
Det kliar i fingrarna att söka redan nu. Runt dec MÅSTE jag få baka ihop det, annars blir min vardag betydligt jobbigare. Just nu försöker jag ha is i magen. Skulle jag vänta med att söka till dec så skulle 5 ff ha försvunnit och bara vara en kvar. Skulderna mkt lägre. Har precis skaffat minuc. Så jag ska ge det några månader. I aug försvinner en ff. Skulderna har också sjunkit 50k sedan förra månaden. 9 krediter på 6 långivare har blivit 7 krediter på 4 långivare. Jag hoppas det ger bra utdelning.